بسیاری از طرفداران هنوز در حال فکر کردن به مراسم فوق العاده بازی Mortal Kombat 11 هستند. شب گذشته، اولین گیم‌پلی این عنوان محبوب مبارزه‌ای به نمایش درآمد و بسیاری از بازی‌بازان را برای تجربه‌ی آن هیجان زده کرد. اما در طی این نمایش خونین، حساب رسمی توئیتر Mortal Kombat تصاویر جدیدی را به اشتراک […]

جدیدترین تصاویر شخصیت‌های Mortal Kombat 11 فوق العاده به نظر می‌رسند

بسیاری از طرفداران هنوز در حال فکر کردن به مراسم فوق العاده بازی Mortal Kombat 11 هستند. شب گذشته، اولین گیم‌پلی این عنوان محبوب مبارزه‌ای به نمایش درآمد و بسیاری از بازی‌بازان را برای تجربه‌ی آن هیجان زده کرد. اما در طی این نمایش خونین، حساب رسمی توئیتر Mortal Kombat تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشت که فوق العاده به نظر می‌رسند.

این تصاویر، ظاهر تعدادی از شخصیت‌های بازی را نمایش می‌دهند. همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، برای طراحی هر کدام از شخصیت‌ها از دقت و ظرافت بسیار بالایی استفاده شده است.

ما پیش‌تر تصاویر Shao Khan ،Scorpion و خدای صاعقه یعنی Raiden را مشاهده کردیم. حال شاهد یکی از شخصیت‌های محبوب نسخه‌ی دوم سری Mortal Kombat یعنی Baraka هستیم. این موجود ترسناک tarkatan در ظاهری که مشابه شخصیت کلاسیک وی است، دیده می‌شود. همچنین تیغ‌های بیرون زده از بازوان و لبخند منزجر کننده‌ی وی، مبارزی شجاع را به تصویر می‌کشند.

همان‌طور که می‌دانید، این اولین بار است که Skarlet به لیست شخصیت‌های آغازین سری Mortal Kombat ملحق می‌شود. البته ظاهر جدید وی نیز نسبت به گذشته به شدت تغییر کرده است. اما ظاهر مبارز قدیمی و محبوب سری یعنی Sub-Zero، حالا یادآور حضور وی در بازی Mortal Kombat: Deception است.

شخصیت Sonya Blade که اولین بار در نسخه‌‌ی اول مجموعه ظاهر شد، حالا شباهت بیشتر به صدا پیشه‌ی خود یعنی خانم روندا روزی (Ronda Rousey) دارد.

در نهایت، شاهد جدیدترین شخصیت Mortal Kombat 11 یعنی Geras هستیم. وی شخصیتی تنومند است که علاوه بر کنترل زمان، می‌تواند با استفاده از شن، سلاح‌هایی مرگبار را بسازد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام اخبار منتشر شده در طی رویداد شب گذشته، به این‌جا مراجعه کنید.

شما می‌توانید تصاویر مذکور را در ادامه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa