استودیوی ندررلم (NetherRealm) سابقه‌ی خوبی در انتشار پورت رایانه‌های شخصی ندارد و شاید بتوان گفت که Mortal Kombat X یک نمونه‌ی بارز از این موضوع باشد. بنابراین آیا ندررلم اشتباهات گذشته خود را تکرار می‌کند یا خیر؟ خوشبختانه آن‌طور که به نظر می‌رسد جواب این سوال منفی است. بنابر گفته‌ی استودیوی ندررلم، پورت رایانه‌های شخصی بازی […]

ندررلم: پورت رایانه‌های شخصی Mortal Kombat 11 اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد

استودیوی ندررلم (NetherRealm) سابقه‌ی خوبی در انتشار پورت رایانه‌های شخصی ندارد و شاید بتوان گفت که Mortal Kombat X یک نمونه‌ی بارز از این موضوع باشد. بنابراین آیا ندررلم اشتباهات گذشته خود را تکرار می‌کند یا خیر؟ خوشبختانه آن‌طور که به نظر می‌رسد جواب این سوال منفی است.

بنابر گفته‌ی استودیوی ندررلم، پورت رایانه‌های شخصی بازی توسط QLOC ساخته می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شرکت QLOC عملکردی بسیار خوبی در عرضه‌ی پورت‌هایی بهینه برای پلتفرم رایانه‌های شخصی دارد که از جمله شاخص‌ترین پروژه‌های این شرکت می‌توان به پورت بازی‌های DmC: Devil May Cry و  Dark Souls Trilogy اشاره کرد.

علاوه بر این، QLOC وظیفه‌ی پورت Mortal Kombat XL را نیز برعهده داشته است که به جرات می‌توان گفت از نسخه‌ی اصلی بازی بسیار بهینه‌تر بود. همچنین این شرکت آخرین ساخته‌ی ندررلم یعنی Injustice 2 را نیز برای رایانه‌های شخصی پورت کرده است.

افرادی که برروی نسخه‌ی XL بازی Mortal Kombat X کار کردند، عملکرد آن را به طرز چشمگیری بهبود دادند. آن‌ها همچنین در حال کار برروی Mortal Kombat 11 هستند. چراکه در طول سه سال گذشته برروی کدهای موتور بازی‌سازی ما کار کرده‌اند و عملکرد آن‌ها بسیار سریع‌تر شده است.

برای تجربه‌ای روان‌تر از Mortal Kombat 11 برروی کنسول‌ها و پلتفرم رایانه‌های شخصی، به‌روزرسانی‌های مختلفی عرضه می‌شود. همچنین ممکن است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی با تاخیری کوتاهی این به‌روزرسانی‌ها را دریافت کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در برخی از ساخته‌های قبلی ندررلم، به‌روزرسانی رایانه‌های شخصی در مقایسه با نسخه‌ی کنسولی با تاخیری چند ماهه منتشر می‌شد که به نظر می‌رسد دیگر شاهد این اتفاق نخواهیم بود.

در حال حاضر ندررلم جزئیاتی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی منتشر نکرده است و تمام تلاش آن‌ها عرضه‌ی نسخه‌ای یکسان و بهینه برروی تمام پلتفرم‌های مقصد است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. اخیرا در مراسمی شاهد انتشار جزئیات بسیاری از بازی بودیم که می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مطالعه آن‌ها بپردازید.

منبع متن: gamefa