به تازگی جدیدترین شخصیت بازی For Honor با نام Vortiger معرفی شده که در کنار دیگر شخصیت‌های بازی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های خطرناکی دارد. بازی For Honor در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی توسط شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) منتشر شد. با توجه به تبلیغات فراوان شرکت یوبی‌سافت تا قبل از عرضه، تمامی کاربران منتظر انتشار یک عنوان فوق العاده […]

جدیدترین شخصیت بازی For Honor با نام Vortiger معرفی شد

به تازگی جدیدترین شخصیت بازی For Honor با نام Vortiger معرفی شده که در کنار دیگر شخصیت‌های بازی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های خطرناکی دارد.

بازی For Honor در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی توسط شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) منتشر شد. با توجه به تبلیغات فراوان شرکت یوبی‌سافت تا قبل از عرضه، تمامی کاربران منتظر انتشار یک عنوان فوق العاده موفق و قدرتمند بودند اما در زمان عرضه، بیشتر وعده‌های یوبی سافت تحقق پیدا نکرد. در واقع بازی از ابتدا، با مشکلات زیادی از جمله کمبود محتوا و ایرادهای فنی رنج می‌برد که باعث شد میزان کاربران آن کاهش یابد. با گذشت زمان، شرایط بازی For Honor به کلی تغییر کرد و پشتیبانی قدرتمند یوبی‌سافت از همان زمان آغاز شد و تا همین حالا ادامه دارد. تا اکنون، به‌روزرسانی‌ها، بسته‌های الحاقی و شخصیت‌های متفاوتی برای بازی منتشر شده که هریک به تکامل بیشتر آن کمک می‌کنند. آخرین محتوای بزرگ و کاربردی بازی، بسته‌ی الحاقی Marching Fire بود که تغییرات زیادی را در گیم‌پلی اعمال کرد.

حال در جریان جدیدترین اخبار این بازی، شخصیت جدید بازی For Honor با نام Vortiger معرفی شده که با توجه به قابلیت‌های تایید شده برای آن، می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی معروف شود. این شخصیت، اولین قهرمان سیزن پس سال سوم بازی است. فصل سوم بازی از تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۹) آغاز می‌شود و در همین تاریخ، شخصیت Vortiger در دسترس افرادی قرار می‌گیرد که سیزن پس سال سوم را خریداری کرده باشند. همچنین با گذشت یک هفته و در تاریخ ۱۸ بهمن ماه (۷ فوریه)، این قهرمان در اختیار کاربران معمولی بازی قرار خواهد گرفت. کاربران عادی قادر خواهند بود تا این شخصیت را با قیمتی حدود ۱۵۰۰ استیل، خریداری کنند.

یوبی‌سافت اعلام کرده که شخصیت Vortiger، شمشیر و سپری بلند دارد و در تمامی زمان‌ها، برای نبرد آماده است. توضیحات بیشتر راجب این شخصیت:

فصل سوم بازی با نام Harbinger به زودی آغاز می‌شود که محتویات زیادی به همراه دارد. با این آغاز این فصل، قهرمانی جنگجو و خطرناک که با نام برادر سیاه معروف است، به بازی اضافه می‌شود. بزرگ‌ترین ویژگی برادران سیاه، شمشیر و سپر بلند آن‌ها است. در زمان شوالیه‌های هولی بالور (Holy Balaur)، بلک پریورز (Black Prior) متولد شد. در آن وقت رهبر آن‌ها Vortiger بود که آپولیون (Apollyon) وی را با وعده‌هایی دروغین و شیطانی، وسوسه کرده بود. بعد از آن Vortiger شکست خورد و ما شاهد نابودی و انقراض ارتش برادران سیاه بودیم.

حال مدت‌ها گذشته و برادران سیاه بازگشته‌اند تا برای Vortiger مبارزه کنند.

در فصل سوم بازی For Honor، چهار قهرمان با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. Vortiger اولین قهرمان فصل سوم است و در کنار آن، نقشه‌ای با نام Harbour برای حالت Dominion منتشر می‌شود. کاربرانی که قصد دارند از جزئیات کامل محتویات فصل سوم بازی باخبر شوند، می‌توانند رویداد متعلق به فصل سوم را که در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۴ ژانویه ۲۰۱۹) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود، تماشا کنند. شما می‌توانید در اینجا به مطالعه‌ی نقد و بررسی اختصاصی بازی به همراه بسته‌ی الحاقی Marching Fire بپردازید.

منبع متن: gamefa