چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که نام بازی Mortal Kombat X Mobile تغییر خواهد کرد و این امر باعث می‌شود تا سهم بازی مذکور در دنیای مورتال کمبت افزایش یابد. همان‌طور که اطلاع دارید، کمی قبل‌تر رویداد Mortal Kombat 11 به پایان رسید و در جریان آن، ما شاهد انتشار اخبار زیادی از این […]

نام بازی Mortal Kombat X Mobile تغییر خواهد کرد

چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که نام بازی Mortal Kombat X Mobile تغییر خواهد کرد و این امر باعث می‌شود تا سهم بازی مذکور در دنیای مورتال کمبت افزایش یابد.

همان‌طور که اطلاع دارید، کمی قبل‌تر رویداد Mortal Kombat 11 به پایان رسید و در جریان آن، ما شاهد انتشار اخبار زیادی از این بازی مورد انتظار بودیم. این رویداد هیجان انگیز توانست اطلاعات زیادی را به کاربران ارائه دهد و چند تن از شخصیت‌ها و زمین‌های مبارزه‌ای بازی به همراه جزئیات جدید بخش شخصی سازی نیز، مشخص شدند. شما می‌توانید در اینجا تمامی اخبار مربوط به رویداد مذکور را مطالعه کنید.

حال استودیو ندررلم (Netherrealm) و وارنر بروز اینترکتیو (Warner Bros. Interactive Entertainment) قصد دارند نام نسخه‌ی موبایلی این مجموعه یعنی Mortal Kombat X Mobile را تغییر دهند. با انتشار این خبر، مشخص شد که با توجه به برگزاری رویداد مربوط به جدیدترین نسخه‌ی سری و تمرکز اصلی سازندگان برروی این اثر، هنوز استودیو بزرگ ندرلم به بازی‌های دیگر این مجموعه‌ی پرطرفدار اهمیت می‌دهد. در واقع بازی Mortal Kombat X Mobile در سال ۲۰۱۵ به همراه نسخه‌ی اصلی که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شد، به دست کاربران رسید. این بازی نیز مثل نسخه‌ی اصلی، با محبوبیت قابل توجه کاربران و بازی‌بازان مواجه شد و محتویات و به‌روزرسانی‌های زیادی از سوی سازندگان، برای Mortal Kombat X Mobile منتشر شد. حال صفحه‌ی فیسبوک رسمی بازی Mortal Kombat ، اعلام کرده که قصد دارد نام این اثر را تغییر دهد. در جریان این موضوع، حروف X و Mobile از این نام حذف خواهند شد و ما از این به بعد این نسخه‌ی موبایلی را با نام ساده‌ی Mortal Kombat می‌شناسیم.

Mortal Kombat که یک نسخه‌ی موبایلی است، سومین نسخه از این مجموعه بوده که با همین نام ساده خوانده می‌شود. آخرین عنوانی که به این نام دست یافت، یک نسخه‌ی ریبوت و آرکید بود که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد که این بازی را باری دیگر به همان گیم‌پلی دوبعدی محبوب برگرداند. در رابطه با حذف اضافات نام نسخه‌ی موبایلی، اعلام شد که این امر باعث خواهد شد تا این بازی از سهم بیشتری در این مجموعه‌ برخوردار شود. همچنین به نظر می‌رسد که محتویاتی که در آینده برای Mortal Kombat 11 عرضه می‌شود، به دست کاربران نسخه‌ی موبایلی نیز برسد.

علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا بازی Mortal Kombat X Mobile را برای اندروید و IOS دریافت کنند. تغییر نام بازی به‌زودی انجام خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa