به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Bandai Namco در جریان اعلامیه هفتگی اخیر Jump Force اعلام کرد، چهار شخصیت از سری Naruto در Jump Force قابل بازی خواهند بود، این شخصیت‌ها عبارتند از: Boruto Uzumaki،Kakashi Hatake،Gaara و Kaguya Ootsutsuki.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگرفت و Bandai Namco توضیحات بیشتری ارائه نداد. در هر حال احتمالاََ رونمایی رسمی و تریلر مرتبط با این کارکترها به زودی منتشر شود تا طرفداران انتظارات خود را تطبیق دهند.

تصویر منتشر شده در کنار این اعلامیه طراحی شخصیت Boruto را به ما نشان می‌دهد:

مشخص است که تنها یک تصویر نحوه مبارزه و گیمپلی این شخصیت را توضیح نمی‌دهد، چنین اطلاعاتی باید از طریق یک تریلر درک و فهم شود.

برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم عنوان Jump Force یک بازی مبارزه می‌باشد که شامل شخصیت‌های مختلف از قهرمانان مانگا‌ها می‌باشد. این کارکترها دور هم جمع شده‌اند تا جهان را از یک خطر بزرگ نجات دهند.

به علاوه بخش آنلاین و مسابقات دو نفره، یک بخش داستانی جامع وجود خواهد داشت که بازیکن می‌تواند شخصیت خود را چه از نظر ظاهر و چه از نظر قابلیت‌ها شخصی‌سازی کند.

تال به این لحظه شخصیت‌هایی از سری انیمه‌های معروف Dragon Ball،Yu-Gi-Oh!،Hunter x Hunter،One Piece،Naruto،My Hero Academia،Yu Yu Hakusho،Saint Seiya و بیشتر برای بازی تایید شده‌اند.

مدیر روابط عمومی Bandai Namco، "نیک اُ لِری" زمانی که ما از او در مورد بازی کردن در نقش  شخصیت‌های Death Note که در تریلر به نمایش گذاشته شده‌اند، پرسیدیم، به ما گفت:

"ما این شخصیت‌ها را در تریلر قرار دادیم و آنها قرار است بیشتر در داستان بازی نقش داشته باشند که در ماه‌های آینده در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد."

عنوان Jump Force در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که یک بتای عمومی از بازی در حال اجرا است که در تاریخ 20 ژانویه مهلت آن تمام می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame