طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده که بازی Switchblade در هفته‌ی جاری از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به طور رسمی به دست کاربران می‌رسد. بازی Switchblade در تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی در قالب نسخه‌ی دسترسی زودهنگام به دست کاربران رسید. این عنوان در دسته‌ی بازی‌های اتومبیل رانی قرار […]

بازی Switchblade در هفته‌ی جاری از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده که بازی Switchblade در هفته‌ی جاری از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به طور رسمی به دست کاربران می‌رسد.

بازی Switchblade در تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی در قالب نسخه‌ی دسترسی زودهنگام به دست کاربران رسید. این عنوان در دسته‌ی بازی‌های اتومبیل رانی قرار دارد و به طور هم‌زمان، گیم‌پلی آن در سبک MOBA دنبال می‌شود. استودیو سازنده‌ی این بازی یعنی لوسید گیمز (Lucid Games) قصد دارد با ترکیب این دو سبک، یک گیم‌پلی هیجان انگیز و اکشن سرعتی را به کاربران ارائه دهد و به نظر می‌رسد که تا اینجا، موفق عمل کرده است.

حال اعلام شده که قرار است بازی Switchblade از حالت دسترسی زودهنگام خارج شود و به طور رسمی و در قالب یک بازی رایگان و یا به اصطلاح Free to Play، به دست کاربران رسد. داستان بازی Switchblade در آینده در جریان است و کاربران به همراه اتومبیل‌های خود که هریک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوصی پشتیبانی می‌کنند، به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. بازی‌بازان وظیفه دارند تا از پایگاه نظامی خود دفاع کنند و به طور هم‌زمان، تمامی تجهیزات و برج‌های مرکزی تیم مقابل را نابود سازند. در هر راند، دو تیم پنج نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و همان‌طور که اشاره شد، اتومبیل‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار دارد. هر اتومبیل کاملا نسبت به دیگری متفاوت خواهد بود و در بخش‌هایی قدرتمند و در بخش‌هایی دیگر ضعیف عمل می‌کند. البته که قابلیت شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و اضافه کردن تجهیزات جنگی و دفاعی به آن‌ها امکان‌پذیر است.

با گذشت مدت زمانی از انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Switchblade ، به نظر می‌رسد که لوسید گیمز از کیفیت نهایی آن مطمئن شده و ما شاهد یک بازی کامل خواهیم بود. همچنین آن‌ها اعلام کردند که قرار است در آینده، به خوبی از این بازی پشتیبانی شود و اتومبیل‌ها، تجیهزات جدید، نقشه‌ها و آیتم‌های تازه به دست کاربران برسد.

استودیو لوسید گیمز نیز یک انجمن کاربری جدید برای این اثر تشکیل داده که شما می‌توانید از اینجا، به آن ورود کرده و در کنار دیگر کاربران بازی مذکور، با آن‌ها بحث و گفت و گو کنید. بازی Switchblade در هفته‌ی جاری و در تاریخ ۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲ ژانویه سال ۲۰۱۹) از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به طور رایگان برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa