هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و استودیوی او یعنی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، روش عجیبی را برای معرفی بازی Death Stranding به طرفداران در پیش گرفته‌اند؛ به طوری که با عرضه‌ی هر تریلر و یا جزئیات جدید، سوالات بیشتری در ذهن بازی‌بازان ایجاد می‌شود. در کنار این موضوع، هنوز نمایشی که بتوان با توجه به آن […]

سم لیک: Death Stranding محدودیت‌ها را کنار خواهد زد

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و استودیوی او یعنی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، روش عجیبی را برای معرفی بازی Death Stranding به طرفداران در پیش گرفته‌اند؛ به طوری که با عرضه‌ی هر تریلر و یا جزئیات جدید، سوالات بیشتری در ذهن بازی‌بازان ایجاد می‌شود.

در کنار این موضوع، هنوز نمایشی که بتوان با توجه به آن در مورد محتوای کلی بازی نظر داد، منتشر نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای و دوستان نزدیک کوجیما بسیار خوش‌ شانس‌تر از بازی‌بازان هستند و توانسته‌اند به مشاهده بخش‌هایی از این بازی بپردازند. از کوری بارلوگ (Cory Barlog) گرفته تا استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، همگی توانسته‌اند شاهد نمایش خصوصی از Death Stranding باشند و آن‌طور که به نظر می‌رسد، این توسعه‌دهندگان تحت تاثیر کیفیت بالای بازی قرار گرفته‌اند.

در کنار توسعه‌دهندگان اشاره شده، باید نام یک توسعه‌دهنده دیگر را که موفق به مشاهده Death Stranding شده است، اضافه کرد. این فرد سم لیک (Sam Lake)، رئیس استودیوی رمدی (Remedy) و سازنده بازی‌های موفقی نظیر Alan Wake و Max Payne است.

به نظر می‌رسد که سم لیک شاهد نمایشی از Death Stranding بوده و تحت تاثیر آن قرار گرفته است به طوری که پس از این نمایش، سم لیک با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود به تمجید از آن پرداخته است و اعلام کرده که این بازی “محدودیت‌ها را کنار خواهد زد.”

کوجیما فردی الهام بخش است و Death Stranding به خود جرات کنار زدن محدودیت‌ها را می‌دهد. از اینکه می‌توانم او را یک دوست صدا بزنم، خوشحالم و افتخار می‌کنم.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی برای Death Stranding اعلام نشده است اما با توجه به گفته‌های اعضای تیم سازنده، از جمله تروی بیکر (Troy Baker)، احتمالا در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه‌ی این بازی یا حداقل مشخص شدن تاریخ انتشار آن باشیم.

منبع متن: gamefa