Resident Evil 2 به زودی باز خواهد گشت، آن هم نه با یک بازسازی ساده بلکه یک ریمیک تمام عیار. این عنوان کلاسیک ترسناک-بقاء در سال 1998 توسط شرکت Cpacom به انتشار رسید، حالا به لطف RE Engine با یک گرافیک خوش رنگ و لعاب و جذاب و دوربین بالا شانه مدرن خاطرات مخاطبین را با جزئیات بالا زنده خواهد کرد.

کارگردان بازی، "کازونوری کادوی"، و تهیه‌کننده آن، "یوشیکای هیرابایاشی"، در مصاحبه‌ای با SaudiGamer در دبی اعلام کردند، احتمال انتشار DLC پس از عرضه بازی وجود دارد و در حال حاضر این قضیه در شرکت Capcom مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. البته آن‌ها گفتند در حال حاضر چیزی برای رونمایی وجود ندارد اما برای آگاهی به موقع در این باره شبکه‌های اجتماعی Capcom را دنبال کنید.

در آخر سازندگان تایید کردند، ایستراگ‌هایی از بازی‌های قبلی Resident Evil در بازی تعبیه شده‌اند و حتی به جدیدترین بازی سری یعنی Resident Evil 7 نیز اشاراتی شده است.

همچنین چندی پیش متوجه شدیم، این عنوان ترسناک بقاء توانست از مجله ژاپنی سه نمره 9/10 و در نهایت امتیاز میانگین 37/40 را دریافت کند. البته یک امتیاز نشان دهنده نتیجه نهایی نیست و ممکن است سایر منتقدان نظری متفاوت داشته باشد اما حداقل تا حدی طرفداران را امیدوار می‌کند.

نسخه‌ی اصلی بازی Resident Evil 2 در سال 1998 توسط Capcom منتشر شد که "شینجی میکامی" به عنوان تهیه‌کننده و "هیدکی کامیا" به عنوان کارگردان در ساخت آن نقش داشتند. وقایع این بازی در  Raccoon City رخ می‌دهد و داستان پلیس تازه‌کار لیان اسکات کندی و کلیر ردفیلد که در تلاش برای فرار از این شهر زامبی زده هستند را روایت می‌کند. نسخه‌ی دموی Resident Evil 2 هم‌اکنون بر روی Pc، Ps4 و Xbox one در دسترس می‌باشد. از اخبار مربوط با این بازی می‌توان به بیش از یک میلیون نفر دموی قابل بازی RESIDENT EVIL 2 را تجربه کرده‌اند اشاره کرد.

Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه(5 بهمن) برای PS4،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame