اخیرا کایی لجفورس (Calle Lejdfors)، مدیر فنی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، مصاحبه‌ای با وب‌سایت PCGamesHardware داشته که در آن به صحبت در مورد بازی The Division 2 پرداخته است، بنابر گفته‌ی لجفورس، The Division 2 نیز به مانند نسخه‌ی اول علاوه بر پشتیبانی از دایرکت‌ایکس ۱۱، تجربه‌ای روان‌تر را برروی دایرکت‌ایکس ۱۲ ارائه می‌دهد. بله، ما هنوز هم […]

The Division 2 قول تجربه‌ای سریع‌تر را برروی دایرکت‌ایکس ۱۲ می‌دهد + تصاویر جدید

اخیرا کایی لجفورس (Calle Lejdfors)، مدیر فنی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، مصاحبه‌ای با وب‌سایت PCGamesHardware داشته که در آن به صحبت در مورد بازی The Division 2 پرداخته است، بنابر گفته‌ی لجفورس، The Division 2 نیز به مانند نسخه‌ی اول علاوه بر پشتیبانی از دایرکت‌ایکس ۱۱، تجربه‌ای روان‌تر را برروی دایرکت‌ایکس ۱۲ ارائه می‌دهد.

بله، ما هنوز هم از دایرکت‌ایکس ۱۲ پشتیبانی می‌کنیم و در The Division 2 عملکرد بازی برروی دایرکت‌ایکس ۱۲ بهتر از دایرکت‌ایکس ۱۱ است. این باعث می‌شود تا استفاده بهتری از Async Compute شود و استفاده از قدرت کارت گرافیک به حداکثر برسد. زمانی که نوبت به عملکرد بازی می‌رسد، ما هیج کوتاهی نخواهیم کرد و از تمام ابزار‌های موجود استفاده می‌کنیم.

با توجه به اینکه دایرکت‌ایکس ۱۲ در مقایسه با دایرکت‌ایکس ۱۱ می‌تواند استفاده‌ی بهتری از پردازنده‌های چند هسته‌ای داشته باشد، باید منتظر عملکرد بهتر The Division 2 و به تبع، نرخ فریم بالاتری باشیم.

علاوه بر موارد بالا، شرکت یوبی‌سافت تصاویر جدیدی از بازی منتشر کرده است که می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده آن‌ها بپردازید.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ جمعه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. چندی پیش بود که جزئیاتی از تغییرات ایجاد شده در بخش Dark Zone منتشر شد که می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مطالعه آن‌ها بپردازید.

منبع متن: gamefa