به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، شرکت Capcom به تازگی اعلام کرده است که دموی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Resident Evil 2 تا به حال بیش از دو میلیون بار دانلود شده است و در تمامی این موارد بازی توسط فرد دانلود کننده اجرا شده است. پیش از این، از طریق وب سایت ResidentEvil.Net اعلام شد که این رقم دانلود، از مرز یک میلیون بار گذشته است.

علاوه بر آن تائید شد که در تمام این 2,228,915 بار دانلودی که صورت گرفته، در آن بازی هم اجرا شده و اگر تعداد آمار کسانی که دمو را دانلود کرده، اما آن را اجرا نکرده‌اند را هم حساب کنیم، قطعا میزان دانلود دمو بالاتر هم می‌باشد. تخمین زده می‌شود که اگر دسته‌ی دوم را هم حساب کنیم، دموی Resident Evil 2 تاکنون 4.4 میلیون دفعه دانلود شده است.

شرکت Capcom همچنین جزئیات بیشتری را در اینباره به اشتراک گذاشت و اعلام کرده 600,000 بار از این دانلودها مربوط به قاره‌ی آمریکای شمالی، 400,000 باز ژاپن و حدود 350,000 بار هم مربوط به قاره‌ی آمریکای جنوبی است.

همچنین اعلام شد که در میان این دو میلیون بار دانلود، فقط 26 درصد بوده‌اند که دمو را به پایان رسانده‌اند؛ این رقم با توجه به زمان نسبتا کوتاه آن بسیار پایین می‌باشد. البته از آنجایی که این دمو یک تایمر سی دقیقه‌ای در خود دارد و همچنین ممکن است برای عده‌ی بسیار ترسناک باشد، می‌توان این آمار ضعیف را توجیه کرد.

هنوز حدس زدن و پیش بینی آمار فروش این بازی بسیار سخت است. بدون اعلام آمار کامل دانلودها این پیش بینی سخت‌تر هم می‌شود. مورد دیگری هم که به این سختی می‌افزاید، این است که ممکن است بسیاری از افراد برای جلوگیری از اسپویل و لو رفتن وقایع این بازی، آن را دانلود نکرده باشند تا در زمان تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی آن، بیشترین لذت را داشته باشند.

نسخه‌ی اصلی Resident Evil 2 در حدود پنج میلیون نسخه در زمان انتشار فروش داشت. نسخه‌ی بازسازی شده هم در تاریخ 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟ آیا دمو را بازی کردید؟ آیا به موفقیت بازی امید دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


منبع متن: pardisgame