One Punch Man انیمه‌ای به کارگردانی شینگو ناتسومه و نویسندگی توموهیرو سوزوکی است که در سال ۲۰۱۵ از شبکه TX پخش شد. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین اسم به نویسندگی گروه وان که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده، است که فصل دوم آن آوریل ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. شروع با مشتی قدرتمند یک […]

سینماگیمفا: نقد و بررسی انیمه One Punch Man

One Punch Man انیمه‌ای به کارگردانی شینگو ناتسومه و نویسندگی توموهیرو سوزوکی است که در سال ۲۰۱۵ از شبکه TX پخش شد. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین اسم به نویسندگی گروه وان که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده، است که فصل دوم آن آوریل ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

شروع با مشتی قدرتمند

یک روز بسیار عادی و شهری آرام که یکباره توسط حمله‌ی یک هیولا به شهر، از بین می‌رود. آغاز جذاب داستان از همان ابتدا نشان دهنده قدرت این انیمه است، معرفی و نحوه ورود شخصیت اصلی به داستان بسیار زیبا انجام شده است. انیمه در ابتدا اصلا وقت خود را صرف موضوعات اضافی نمی‌کند و به سرعت سعی بر پیشروی داستان خود دارد، تنها هدف داستان در ابتدا معرفی کامل و بی‌نقص شخصیت اصلی خود سایتاما است که این معرفی به زیبایی انجام شده است. داستان در قسمت‌های ابتدایی تمام تمرکز خود را بر روی شخصیت اصلی خود گذاشته است و پیچش خاصی در داستان وجود ندارد اما با ورود شخصیت جنوس خود را آرام آرام به نمایش می گذارد.

 

ادامه مطلب را از اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa