چندی پیش استودیو جدید Winterborn Games توسط دو تن از سازندگان سابق بازی Call of Duty تأسیس شد و در حال حاضر نخستین بازی خود را توسعه می‌دهد. مدتی قبل دو تن از سازندگان بازی Call of Duty به طور رسمی اعلام کردند که از استودیو بازی‌سازی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت اکتیویژن (Activision) […]

استودیو جدید Winterborn Games تأسیس شد

چندی پیش استودیو جدید Winterborn Games توسط دو تن از سازندگان سابق بازی Call of Duty تأسیس شد و در حال حاضر نخستین بازی خود را توسعه می‌دهد.

مدتی قبل دو تن از سازندگان بازی Call of Duty به طور رسمی اعلام کردند که از استودیو بازی‌سازی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت اکتیویژن (Activision) جدا شده و قصد دارند استودیو جدید خود را تأسیس کنند. حال تمامی کارهای ایجاد این استودیو جدید انجام گرفته و ما در حال حاضر این استودیو جدید را با نام وینتربورن گیمز (Winterborn Games) می‌شناسیم.

تا پیش از این، ماودی همو (Moudy Hamo) و کنت گمبیل (Kent Gambill) به عنوان دو تن از مهم‌ترین سازندگان بازی Call of Duty به شمار می‌رفتند. البته اطلاعات و جزئیات خاصی از سابقه‌ی کاری ماودی همو در دسترس نیست اما کنت گمبیل، به عنوان یکی از مهندسان ارشد و برنامه نویس‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare محسوب می‌شود. همچنین در برنامه‌ی کاری وی در استودیو اینفینیتی وارد نیز، به نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Call of Duty اشاره شده که هنوز نام آن به طور رسمی اعلام نشده است. طبق شایعات موجود، به نظر می‌رسد که این نسخه که گمبیل برروی آن کار می‌کند، بازی Modern Warfare 4 باشد.

همان‌طور که اشاره شد، استودیو وینتربورن گیمز در حال حاضر در حال کار برروی نخستین بازی خود است که هنوز هیچ اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست. سازندگان بازی تنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که این بازی جدید، در سبک عناوین نقش آفرینی و چالش برانگیز دنبال می‌شود.

منبع متن: gamefa