به تازگی بازی جدید The Shrouded Isle برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده و کاربران می‌توانند همین حالا برای دریافت آن قدام کنند. بازی The Shrouded Isle در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو کیت‌فاکس گیمز (Kitfox Games) برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال با توجه به استقبال کاربران از این بازی، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا […]

انتشار بازی The Shrouded Isle برروی نینتندو سوییچ

به تازگی بازی جدید The Shrouded Isle برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده و کاربران می‌توانند همین حالا برای دریافت آن قدام کنند.

بازی The Shrouded Isle در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو کیت‌فاکس گیمز (Kitfox Games) برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال با توجه به استقبال کاربران از این بازی، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا The Shrouded Isle را برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه کنند. این اثر در دسته‌ی عناوین مدیریتی قرار می‌گیرد و شما باید با استفاده از انتخاب‌ها و تکنیک‌های استراتژی خود، در بازی پیشروی کنید.

وظیفه‌ی اداره و کنترل یک جزیزه بر عهده‌ی شما خواهد بود و باید تمامی مردم آن را برای ظهور و آمدن یک خدای جدید، آماده کنید. در این راه نیازمند اعمال تغییرات جدید هستید و باید به دقت در بازی انتخاب‌های مختلفی داشته باشید. در طول گیم‌پلی، پنج خاندان اشرافی و بسیار مهم وجود خواهند داشت که نقش کلیدی در گیم‌پلی بازی را ایفا خواهند کرد. هر یک از این خاندان با توجه به ویژگی‌ها و رفتارهای مخصوص خود، نیازمند یک سبک مدیریتی خاص هستند و استراتژی‌های شما در این بین، از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین شما می‌توانید با قربانی کردن کافران جامعه یا برخی از گناهکاران و مجرمان، جزیره را مدیریت کرده و نظر اقوام مختلف را جذب کنید. البته که هرگز نباید در قربانی کردن انسان‌ها افراط کنید زیرا باعث می‌شود تا برخی از خاندان اشرافی یا اقوام دیگر از این کار آزرده خاطر شوند و علیه شما شورش کنند. در این صورت، کنترل وضعیت موجود و بازگشت به حالت طبیعی، بسیار دشوار خواهد بود.

بعد از انتشار بازی The Shrouded Isle برای رایانه‌های شخصی، بسته‌ی الحاقی Sunken Sins نیز برای آن عرضه شد. این بسته‌ی الحاقی محتویات جدیدی مثل یک پایان سینمایی تازه و محتوای داستانی جدید را به بازی افزوده خواهد کرد. همچنین با دریافت این بسته، می‌توانید شاهد اضافه شدن یک سیستم تحقیقاتی غنی‌تر باشید تا در نتیجه، راحت‌تر وضعیت اعضای اقوام و مردم جامعه را شناسایی کنید. اکنون نسخه نینتندو سوییچ بازی مذکور نیز به همراه بسته‌ی الحاقی Sunken Sins به دست کاربران رسیده است.

منبع متن: gamefa