استودیوی کپکام (Capcom) در خبری جدید آمار جالبی از نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب است. اگر از طرفداران سری بازی Resident Evil هستید، با ما همراه باشید. بیش از یک هفته است که نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 Remake در دسترس قرار گرفته و در این مدت توانسته […]

نسخه‌ی دموی Resident Evil 2 Remake از مرز ۲/۳ میلیون دانلود عبور کرد

استودیوی کپکام (Capcom) در خبری جدید آمار جالبی از نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرد که در نوع خود بسیار جالب است. اگر از طرفداران سری بازی Resident Evil هستید، با ما همراه باشید.

بیش از یک هفته است که نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 2 Remake در دسترس قرار گرفته و در این مدت توانسته تا رضایت بازی‌بازان را به خوبی جلب کند. در این دمو که shot demo نام دارد، بازی‌بازان قادر به تجربه‌ی حدود ۳۰ دقیقه از نسخه‌ی اصلی بازی هستند. جالب است بدانید که تاکنون تنها ۲۶ درصد از بازی‌بازان موفق به اتمام این نسخه شده‌اند که این مسئله به دلیل محدودیت زمانی آن است.

دو روز پس از انتشار این دمو، کپ‌کام اعلام کرد که این نسخه حدود ۱/۱ دانلود داشته است. حال پس از گذشت یک هفته، این آمار به ۲/۳ میلیون رسیده است که می‌توان به محبوبیت بالای آن پی برد.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین پیش‌نمایش این بازی را می‌توانید از طریق این صفحه مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa