همان‌طور که می‌دانید، استودیوی ندررلم (NetherRealm) همچنان در حال انتشار اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 است. حال به تازگی متوجه شده‌ایم که استودیوی شیور اینترتینمنت (Shiver Entertainment) مسئولیت توسعه‌‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ و همچنین بهبود نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را به عهده دارد. اگر بخواهیم بازی‌های نینتندو سوییچ را در […]

استودیوی شیور اینترتینمنت در حال توسعه‌ نسخه‌ی نینتندو سوییچ  Mortal Kombat 11 است

همان‌طور که می‌دانید، استودیوی ندررلم (NetherRealm) همچنان در حال انتشار اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 است. حال به تازگی متوجه شده‌ایم که استودیوی شیور اینترتینمنت (Shiver Entertainment) مسئولیت توسعه‌‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ و همچنین بهبود نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را به عهده دارد.

اگر بخواهیم بازی‌های نینتندو سوییچ را در نظر بگیریم، این استودیو سابقه‌ی پورت بازی Scribblenauts: Showdown برای کنسول ترکیبی نینتندو را در کارنامه دارد. لازم به ذکر است که آقای جان شپرت (John Schappert)، مدیرعامل شیور اینترتینمنت، پیش از این در شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و زینگا (Zynga) نیز کار کرده است. علاوه بر این، باید اعلام کنیم که شیور اینترتینمنت یک توسعه‌ دهنده‌ی بی‌تجربه نیست و اعضای آن برای کار برروی آی‌پی‌های بزرگی مانند  FIFA ،Call of Duty و Guitar Hero شناخته می‌شوند.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام اخبار منتشر شده در طی رویداد شب گذشته، بهاین‌جا مراجعه کنید. همچنین باید به اطلاعاتان برسانیم که احتمالاً نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی با تاخیر عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa