به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت Deep Silver و استودیوی 4A Games به تازگی صفحه‌ی اصلی بازی مورد انتظار خود یعنی Metro Exodus را در فروشگاه دیجیتالی Steam‌ آپدیت کرده‌اند و اکنون مشخص شده است که این بازی نیز از قفل امنیتی Denuvo استفاده می‌کند تا مدتی از کرک شدن آن جلوگیری شود. متاسفانه با اینکه این بازی هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و کمتر از یک ماه تا انتشار آن فاصله داریم، اما بازهم هیچ سیستم مورد نیاز و پیشنهادی دقیقی برای آن اعلام نشده است.

هر دو نسخه‌ی بهبود یافته‌ی پیشین این بازی، یعنی Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux بر روی فروشگاه دیجیتالی GOG منتشر شده‌اند، اما با این تفاسیر به نظر نمی‌رسد که در Metro Exodus شاهد وقوع چنین اتفاقی باشیم. سرویس GOG، فروشگاه دیجیتالی استودیوی CD Projekt Red می‌باشد و تمام بازی‌ها در آن به صورت DRM Free عرضه می‌شود؛ این یعنی که هیچ قفل امنیتی‌ای در بازی‌های آن استفاده نمی‌شود.

البته احتمال حذف شدن قفل Denuvo از این بازی، پس از کرک شدن وجود دارد. عنوان Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ آیا این عنوان نیز می‌تواند مانند نسخه‌های پیشین خود به موفقیت برسد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame