با رایج شدن استفاده از قابلیت کراس پلی در میان بازی‌های مولتی پلتفرم، تعداد بسیاری از بازی‌بازان انتظار دارند که بازی‌های بزرگ پیش رو از این قابلیت استفاده کنند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که یکی از توسعه‌دهندگان بازی‌های بزرگ AAA پیش رو به دنبال اضافه کردن این قابلیت به بازی خود […]

توسعه‌دهندگان Mortal Kombat 11 به دنبال اضافه کردن قابلیت کراس پلی به بازی خود هستند

با رایج شدن استفاده از قابلیت کراس پلی در میان بازی‌های مولتی پلتفرم، تعداد بسیاری از بازی‌بازان انتظار دارند که بازی‌های بزرگ پیش رو از این قابلیت استفاده کنند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که یکی از توسعه‌دهندگان بازی‌های بزرگ AAA پیش رو به دنبال اضافه کردن این قابلیت به بازی خود هستند.

دریک کرتزیک (Derek Kirtzic)، طراح بازی‌های استودیوی ندررلم (NetherRealm)، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Wccftech اعلام کرد که این استودیو به دنبال اضافه کردن ویژگی کلیدی کراس پلی به بازی Mortal Kombat 11 است.

البته این توسعه‌دهنده جزئیات دیگری در این خصوص منتشر نکرذه است که با توجه به موانع پیش رو برای استفاده از این قابلیت، منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، با توجه به استفاده Mortal Kombat 11 از موتور بازی‌سازی آنریل انجین (Unreal Engine) و تلاش شرکت اپیک گیمز برای بهینه‌سازی این موتور برای استفاده از قابلیت کراس پلی، امیدواریم که ندررلم مشکلی برای اضافه کردن این قابلیت به بازی خود نداشته باشد و تنها مسئله جلب رضایت شرکت‌‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. اخیرا در مراسمی شاهد انتشار جزئیات بسیاری از بازی بودیم که می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مطالعه آن‌ها بپردازید.

منبع متن: gamefa