شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا مرحله‌ی اول بتای عمومی بازی مبارزه‌ای Jump Force را برگزاری کرد. متاسفانه این نسخه از بازی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد. در نهایت این شرکت بتای بازی را لغو و اعلام کرده است که دو فصل آخر بتا را با هدف «افزایش کیفیت تجربه‌ی آنلاین بازی […]

به دلیل وجود مشکلات فراوان، دو فصل نهایی بتای بازی Jump Force لغو شد

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا مرحله‌ی اول بتای عمومی بازی مبارزه‌ای Jump Force را برگزاری کرد. متاسفانه این نسخه از بازی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد. در نهایت این شرکت بتای بازی را لغو و اعلام کرده است که دو فصل آخر بتا را با هدف «افزایش کیفیت تجربه‌ی آنلاین بازی »، در آینده برگزار خواهد کرد.

کاربران در طول برگزاری فصل اول نسخه‌ی بتا با پشتیبانی شرکت باندای نامکو تماس گرفته و مشکلات بازی را گزارش کرده بودند. این شرکت مطلب زیر را در پاسخ به این افراد منتشر کرده است:

ما از موضوع مطلع هستیم. این فصلی بسیار بد بود که از همان ابتدا با مشکلات فراوان و بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو شده بود. ما نتوانستیم این مشکلات را برطرف کنیم و حتی مجبور شده‌ایم فصل‌های بعدی نسخه‌ی بتا را لغو کنیم تا مطمئن شویم که تمامی این مشکلات به درستی رفع می‌شوند.

امیدواریم شرکت باندای نامکو بتواند تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی بازی تمامی مشکلات موجود را رفع و یک تجربه‌ی بی‌نقص را به هواداران ارائه کند. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا این مشکلات در فصل بعدی نسخه‌ی بتا رفع خواهند شد یا خیر.

این بازی که توسط استودیوی ChunSoft توسعه یافته است، شخصیت‌های معروفی مانند Luffy (از سری One Piece)، شخصیت Goku (از سری Dragon Ball) و Naruto را در مبارزات ۳ در مقابل ۳، روبه‌روی هم قرار می‌دهد. در این بازی شاهد حضور شخصیت‌هایی از سری‌های محبوبی مانند Hunter X Hunter، Bleach و بسیاری موارد دیگر نیز خواهیم بود. شما همچنین می‌توانید مبارز خود را خلق کرده و به مروز زمان آیتم‌ها و لباس‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی قهرمان خود پیدا کنید.

بازی Jump Force در تاریخ پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱۴ فوریه‌ سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هنوز زمان برگزاری دو فصل نهایی نسخه‌ی بتای بازی مشخص نشده است. دیگر اخبرا مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

منبع متن: gamefa