با توجه به اینکه در حال حاضر بازی Yakuza 0 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد، شرکت سگا تصمیم گرفته تا عنوان Yakuza Kiwami که در حقیقت نسخه بازسازی شده‌ی Yakuza 0 است و داستان آن را بسط می‌دهد، را نیز برای این پلتفرم محبوب عرضه سازد. به تازگی فایل گیفی در صفحه‌ی […]

رسمی؛ تاریخ عرضه‌ی Yakuza Kiwami برروی سرویس استیم مشخص شد

با توجه به اینکه در حال حاضر بازی Yakuza 0 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد، شرکت سگا تصمیم گرفته تا عنوان Yakuza Kiwami که در حقیقت نسخه بازسازی شده‌ی Yakuza 0 است و داستان آن را بسط می‌دهد، را نیز برای این پلتفرم محبوب عرضه سازد.

به تازگی فایل گیفی در صفحه‌ی استیم این بازی منتشر شده است که بر اساس گزارش Meta Council، مشخص می‌کند که نسخه رایانه‌های شخصی Yakuza Kiwami در تاریخ سه شنبه ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد. بنابراین برای تجربه‌ی این بازی زیبا نباید خیلی منتظر بمانیم.

مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی آن هم به این روش عجیب، کمی دور از انتظار بود. هنوز قیمت این نسخه مشخص نشده اما نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ عنوان Yakuza Kiwami حدود ۲۰ دلار قیمت دارد و می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز چنین قیمتی داشته باشد. انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این نسخه و همچنین قیمت نهایی آن از سوی شرکت سگا (Sega)  منتشر شود.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Yakuza Kiwami در تاریخ سه شنبه ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa