بازی نقش‌آفرینی جدید شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) با نام Project Z هفته‌ی گذشته معرفی شد. این شرکت در زمان معرفی بازی اعلام کرده بود که اطلاعات بیشتر از این عنوان که در دنیای Dragon Ball جریان دارد، در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد. با این حال، حساب رسمی توییتر بازی زودتر از زمان تعیین […]

اطلاعات جدیدی از دنیای بازی Project Z منتشر شد

بازی نقش‌آفرینی جدید شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) با نام Project Z هفته‌ی گذشته معرفی شد. این شرکت در زمان معرفی بازی اعلام کرده بود که اطلاعات بیشتر از این عنوان که در دنیای Dragon Ball جریان دارد، در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد. با این حال، حساب رسمی توییتر بازی زودتر از زمان تعیین شده با انتشار پیامی، اطلاعاتی تازه از این بازی را در اختیار هواداران قرار داده است.

براساس مطلب منتشر شده، این بازی « جهانی دیده نشده، خاطره‌انگیز و جدید از دنیای Dragon Ball» را به هواداران عرضه خواهد کرد. به احتمال زیاد قرار است شاهد یک دنیای موازی و متفاوت از دنیای اصلی Dragon Ball در این بازی باشیم که خبر بسیار خوبی برای هواداران است. اگرچه سری Dragon Ball هواداران فراوانی در سراسر دنیا دارد ولی بخش داستانی این سری در قالب بازی‌های متعددی تا به امروز عرضه شده است و معرفی یک دنیای تازه به طور حتم هیجان‌انگیز خواهد بود.

حساب توییتر بازی تصویری از شخصیت اصلی داستان یعنی Goku را در کنار Gohan منتشر کرده است. این تصویر اگرچه شباهت زیادی به سری Siyan Saga دارد ولی به احتمال زیاد به حضور این دو شخصیت در بازی اشاره دارد.

اطلاعات تکیمیلی مربوط به این بازی در روز پایانی مسابقات Dragon Ball Fighter Z که اواخر ماه جاری میلادی برگزاری می‌شود، منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa