yakuza kiwami

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اخیرا شرکت Sega تاریخ انتشار Yakuza Kiwami بر روی pc را به صورت مخفیانه و از طریق گیفی در صفحه‌ی این بازی در استیم فاش کرده است. اگر شما گیف مذکور را فریم به فریم دنبال کنید، تاریخ 19 فبریه(سه‌شنبه 30 بهمن) را مشاهده خواهید کرد.

Yakuza Kiwami بازسازی نسخه‌ی اول این مجموعه که در سال 2005 بر روی PS2 منتشر شده بود می‌باشد. این بازی در سال 2016 بر روی PS3 و PS4 عرضه شده بود و بعد از مدتی در سایر نقاط جهان و تنها بر روی PS4 در دسترس قرار گرفت.

تجربه‌ی این بازسازی برای کسانی که سرآغاز داستانِ شخصیت "Kazuma Kiryu" را از دست‌ داده‌اند، فرصت مناسبی می‌باشد. علاوه بر بهبودهای گرافیکی، المان‌ها جدیدی به گیم‌پلی نسخه‌ی اصلی اضافه شده‌اند که یکی از آن‌ها سیستم "Majima Everywhere" که کازوما به وسیله‌ی آن می‌تواند در هر نقطه‌ای از بازی ظاهر شود. مبارزات این بازسازی بر پایه‌ی نسخه‌ی قبلی این مجموعه Yakuza 0 طراحی شده که در آن کازوما از استایل‌های متفاوت مبارزه بهره می‌برد.

موسیقی های Yakuza Kiwmi از اینجا قابل دانلود است. ساسازندگان فرنچایز Yakuza در حال توسعه‌ی عنوانی انحصاری برای Ps4 به نام PROJECT JUDGE می باشند که از اینجا می توانید 12 دقیقه ی ابدایی آن را تماشا کنید. 

منبع متن: pardisgame