اخیرا مجله‌ی ژاپنی Jump حضور ۴ شخصیت Kaguya، Boruto، Kakashi و Gaara از سری Naruto در بازی مبارزه‌ای Jump Force را تایید کرده بود. شرکت باندای نامکو امروز تصاویر جدیدی از شخصیت Boruto را منتشر کرده است. اگر با این شخصیت آشنا نیستید، بد نیست بدانید که باروتو (Boruto) در حقیقت پسر ناروتو (Naruto) و هیناتا […]

Jump Force | تصاویر جدیدی از شخصیت Boruto منتشر شد

اخیرا مجله‌ی ژاپنی Jump حضور ۴ شخصیت Kaguya، Boruto، Kakashi و Gaara از سری Naruto در بازی مبارزه‌ای Jump Force را تایید کرده بود. شرکت باندای نامکو امروز تصاویر جدیدی از شخصیت Boruto را منتشر کرده است.

اگر با این شخصیت آشنا نیستید، بد نیست بدانید که باروتو (Boruto) در حقیقت پسر ناروتو (Naruto) و هیناتا (Hinata) است. با پایان سری Naruto، آقای ماساشی کیشموتو (Kishimoto Masashi)، خالق سری Naruto، شروع به نوشتن مانگای جدیدی با محوریت پسر ناروتو یعنی باروتو کرد. در حال حاضر انیمه‌ای با محوریت این مانگا نیز در حال پخش است. تصاویر منتشر شده از این شخصیت را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

شرکت باندای نامکو امروز اعلام کرد که به دلیل وجود مشکلات متعدد و پیچیده در بازی، فصل‌ها پایانی نسخه‌ی بتا در حال حاضر لغو شده اشت. دیگر اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید. بازی Jump Force در تاریخ پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱۴ فوریه‌ سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa