توسعه دهندگان بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds به تازگی جزئیات مربوط به به‌روزرسانی ۱/۰۶ را به اشتراک گذاشته‌اند. این به‌روزرسانی امروز برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس‌ وان منتشر خواهد شد و بازی‌بازان کنسولی را به نقشه‌ی جدید Vikendi دعوت خواهد کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، علاوه بر بهبود‌های کلی در بخش عملکرد و رفع باگ‌های […]

به‌روزرسانی ۱/۰۶ بازی PUBG امروز نقشه‌ی Vikendi را به کنسول‌ها می‌آورد

توسعه دهندگان بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds به تازگی جزئیات مربوط به به‌روزرسانی ۱/۰۶ را به اشتراک گذاشته‌اند. این به‌روزرسانی امروز برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس‌ وان منتشر خواهد شد و بازی‌بازان کنسولی را به نقشه‌ی جدید Vikendi دعوت خواهد کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، علاوه بر بهبود‌های کلی در بخش عملکرد و رفع باگ‌های موجود، شاهد سلا‌ح‌ها و وسایل نقلیه‌ی جدید نیز خواهیم بود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط حساب رسمی بازی، تعمیر و نگهداری سرور‌های بازی تا یکی دو ساعت آینده به پایان خواهد رسید. پس خوشبختانه به زودی بازی‌بازان می‌توانند وارد این نقشه شده و نبرد متفاوتی را در این محیط برفی تجربه کنند.

بازی PUBG هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آقای محمد حسین باجلان را مطالعه کنید. همچنین اگر می‌خواهید تا در مورد عملکرد بازی بیشتر بدانید، مشاهده‌ ویدئوی تحلیل فنی می‌تواند به شما کمک کند.

منبع متن: gamefa