کمتر از یک ماه دیگر به عرضه‌ی بازی آخرالزمانی Far Cry: New Dawn باقی مانده است که با توجه به این موضوع، سازندگان بازی با انتشار پیامی از طریق توییتر، از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی خبر دادند. رافائل پرنت (Raphaël Parent)، کارگردان بخش فنی Far Cry: New Dawn با انتشار پیامی در صفحه […]

مراحل ساخت بازی Far Cry: New Dawn به پایان رسید

کمتر از یک ماه دیگر به عرضه‌ی بازی آخرالزمانی Far Cry: New Dawn باقی مانده است که با توجه به این موضوع، سازندگان بازی با انتشار پیامی از طریق توییتر، از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی خبر دادند.

رافائل پرنت (Raphaël Parent)، کارگردان بخش فنی Far Cry: New Dawn با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی توییتر از به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی خبر داد. با به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی، احتمال شرکت یوبی‌‌سافت (Ubisoft) از فرصت باقی مانده برای رفع باگ‌ها و آماده‌سازی به‌روزرسانی‌های پیش رو استفاده خواهد کرد.

مراحل ساخت Far Cry: New Dawn به پایان رسید. ما به این بازی افتخار می‌کنیم. امیداوریم شما هم به همان اندازه که ما از ساخت این بازی لذت بردیم، از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

Far Cry: New Dawn نسخه‌ای جدید از سری Far Cry است که به روایت حوادث پس از نسخه‌ی پنجم می‌پردازد. این بازی تیراندازی اول شخص در محیطی آخرالزمانی و پس از ۱۷ سال از پایان Far Cry 5 روایت می‌‌شود و به مانند رسم همیشگی این سری، در New Dawn هم شاهد شخصیت‌های منفی فوق‌العاده‌العاده‌ای خواهیم بود. شخصیت‌های منفی این نسخه خواهرانی دو قلو خواهند بود که با رهبری گروهی از راهزنان به دنبال تسلط بر Hope County هستند.

بنابر گفته‌ی سازندگان، در Far Cry: New Dawn بازی‌بازان با چهره‌های آشنای بسیاری از نسخه‌ی پنجم رو به رو خواهند شد که جزئیاتی از حوادث پیش آمده پس از پایان عجیب Far Cry 5 در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازی Far Cry: New Dawn در تاریخ جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مطالعه پیش نمایش گیمفا با عنوان جنون در آخرالزمان؟! | پیش نمایش بازی Far Cry New Dawn، به جزئیات بسیاری از این نسخه دست یابید.

منبع متن: gamefa