در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که موفقیت فوق العاده‌ بالای Fortnite نیاز به توضیح ندارد. هم‌اکنون این بازی محبوب‌ترین عنوان در دنیا محسوب شده و درآمدی که اپیک گیمز (Epic Games) از آن کسب می‌کند نیز بشدت بالاست. اما حالا تمام موفقیت‌های Fortnite را کنار گذاشته و خود را برای شنیدن یکی از دیوانه […]

Fortnite بیشترین درآمد سالیانه‌ی تاریخ بازی‌های ویدئویی را در سال ۲۰۱۸ داشته است

در حال حاضر در دوره‌ای هستیم که موفقیت فوق العاده‌ بالای Fortnite نیاز به توضیح ندارد. هم‌اکنون این بازی محبوب‌ترین عنوان در دنیا محسوب شده و درآمدی که اپیک گیمز (Epic Games) از آن کسب می‌کند نیز بشدت بالاست. اما حالا تمام موفقیت‌های Fortnite را کنار گذاشته و خود را برای شنیدن یکی از دیوانه کننده‌ترین آمار آماده کنید.

به گزارش Super Data، به لطف خرید‌های درون برنامه‌ای بازی‌بازان برای اسکین‌، ایموت‌ و سیزن پس‌های مختلف، درآمد اپیک گیمز از بازی Fortnite در سال ۲۰۱۸ میلادی معادل رقم ۲/۴ میلیارد دلار بوده است؛ این یعنی ساخته‌ی رایگان بتل رویال اپیک گیمز موفق شده است تا از نظر درآمد سالیانه، تمام بازی‌های ساخته شده در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی را پشت سر بگذارد.

علاوه بر این، مجموع درآمد جمع آوری شده‌ از بازی‌های رایگان در سال ۲۰۱۸ برابر با ۸۷/۷ میلیارد بوده است؛ به عبارتی دیگر، این عناوین ۸۰ درصد کل درآمد بدست آمده از بازی‌های ویدئویی را تشکیل می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید، در سال ۲۰۱۸، Fortnite رقم ۴۵۵ میلیون دلار را از دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر IOS بدست آورد و به محبوب‌ترین بازی نینتندو سوییچ نیز تبدیل شد. زمانی که مدیرعامل سرویس عظیمی مانند نتفلیکس (Netflix) می‌گوید که رقیب اصلی ما Fortnite است، باید بدانید که با یکی از بزرگترین پدیده‌های نه تنها بازی‌های ویدئویی بلکه تمام مدیو‌م‌های سرگرمی طرف هستیم.

بازی Fortnite هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید این عنوان را برروی دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل‌های IOS و اندروید نیز تجربه کنید.

منبع متن: gamefa