استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی Stellaris به‌زودی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ دقیق انتشار و قیمت این بازی با ما همراه باشید. بازی Stellaris در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد تا با سبک […]

تاریخ انتشار بازی Stellaris برای کنسول‌ها مشخص شد

استودیوی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی Stellaris به‌زودی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ دقیق انتشار و قیمت این بازی با ما همراه باشید.

بازی Stellaris در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد تا با سبک خاصی از عناوین استراتژی آشنا شویم. بازی‌بازان در این بازی با قدرت انتخاب و شخصی‌سازی زیادی مواجه خواهند شد و همین موضوع را می‌توان یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای آن در طول این سه سال دانست. انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف و جذاب نیز دلیل دیگر موفقیت این عنوان است که نباید آن را نادیده گرفت. به تازگی نیز یک بسته‌ی گسترش دهنده تحت عنوان Megacorp برای این بازی در دسترس قرار گرفته است که اطلاعات مربوط به آن را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

گفتنی است که استودیوی تانتالوس مدیا (Tantalus Media) وظیفه‌ی توسعه‌ی این عنوان برای کنسول‌ها را برعهده دارد. در کارنامه‌ی این استودیو، توسعه‌ی عناوینی از جمله Legend of Zelda: Twilight Princess برای کنسول Wii و همچنین Sonic Mania برروی نینتندو سوییچ به چشم می‌خورد.

بازی Stellaris در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲۶ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار این عنوان برای نینتندو سوییچ نیز به گوش می‌رسد که باید دید آیا این اتفاق در آینده رخ می‌دهد یا خیر.

منبع متن: gamefa