بالاخره در طی مراسم The New York Game Awards 2019 نیز بهترین بازی در هر حیطه‌ای مشخص شد. با گیمفا همراه باشید تا مروری بر برندگان هر بخش از این رویداد داشته باشیم. سال ۲۰۱۸ را یکی از بهترین سال‌های نسل هشتم می‌توان نامید. هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای از این سال راضی بود. درست […]

برندگان مراسم The New York Game Awards 2019 مشخص شدند | کریتوس، خدای جوایز

بالاخره در طی مراسم The New York Game Awards 2019 نیز بهترین بازی در هر حیطه‌ای مشخص شد. با گیمفا همراه باشید تا مروری بر برندگان هر بخش از این رویداد داشته باشیم.

سال ۲۰۱۸ را یکی از بهترین سال‌های نسل هشتم می‌توان نامید. هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای از این سال راضی بود. درست است که مواردی همچون بعضی بازی‌های آنلاین به مزاق تعدادی از بازی‌بازان خوش نیامد ولی نمی‌توان منکر بازی‌های فوق‌العاده‌ای شد که در این سال عرضه شدند. اگر از طرفداران سبک مسابقه‌ای هستید، قطعا بازی Forza Horizon می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کند. در صورتی که با عناوین سبک هک‌انداسلش رابطه‌ی بهتری دارید، بازی‌هایی همچون God of War برای شما در دسترس هستند. برای اولین بار نیز در این سال شاهد یک بازی در شان و منزلت شخصیت محبوب کمیک‌بوکی یعنی مرد عنکبوتی بودیم.

از طرف دیگر شرکت راک‌استار بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد که تنها می‌توان زبان به تمجید آن گشود، ارادات بازی در حدی ریز و جزئی هستند که در برابر نقاط مثبت شگفت‌انگیز این بازی به کلی گم می‌شوند. هواداران سبک نقش‌آفرینی نیز با بازی Monster Hunter World روبرو شدند که به خوبی از پس وظیفه‌ی خود برآمده است و همچنان جزو بهترین بازی‌های آنلاین نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. شرکت یوبی‌سافت نیز در سال ۲۰۱۸ دو بازی فوق‌العاده منتشر کرد که یکی از آنان در لیست نامزدهای بهترین بازی سال نیز قرار داشت. Assassins Creed Odyssey و بازی شوتر اول شخص Far Cry 5.

همان‌طور که می‌بینید، در سال ۲۰۱۸ شاهد بازی‌های فوق‌العاده‌ی بسیاری بودیم و در این میان انتخاب یک عنوان برای بهترین بازی سال کار سختی است. اکنون در طی مراسم The New York Game Awards 2019 شاهد آن هستیم که داوران برای هر بخشی، یک بازی را به عنوان پرچم‌دار این سال انتخاب کرده‌اند. در قسمت زیر می‌توانید برنده‌ی هر بخش را مشاهده کنید.

بهترین بازی سال : بازی God of War.

بهترین بازی برای کودکان: بازی Nintendo Labo Variety Pack.

بهترین بازی موبایل: بازی Florence.

بهترین بازی واقعیت مجازی: بازی Tetris Effect.

بهترین بازی مستقل: بازی Dead Cells.

بهترین موسیقی: بازی Tetris Effect.

بهترین دنیای ساخته شده: بازی Red Dead Redemption 2.

بهترین داستان‌سرایی: بازی Red Dead Redemption 2.

بهترین بازی مبارزه‌ای: بازی Super Smash Bros. Ultimate.

بهترین بازسازی: بازی Shadow of the Colossus.

بهترین ایفای نقش: آقای کریستوفر جاج (Christopher Judge) در نقش کریتوس در بازی God of War.

منبع متن: gamefa