همان‌طور که در جریان هستید، تنها دو روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ یعنی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است. بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی این عنوان جذاب و ترسناک هستند. حال در همین حین، امروز شرکت بازی‌سازی کپکام (Capcom) اعلام کرد که در روز […]

یک به‌روزرسانی در روز عرضه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر خواهد شد

همان‌طور که در جریان هستید، تنها دو روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ یعنی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است. بسیاری از بازی‌بازان و کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی رسمی این عنوان جذاب و ترسناک هستند. حال در همین حین، امروز شرکت بازی‌سازی کپکام (Capcom) اعلام کرد که در روز اول انتشار بازی Resident Evil 2 Remake، یک به‌روزرسانی کوچک ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

بازی Resident Evil 2 Remake با کیفیت فوق‌العاده و جلوه‌های بصری بی‌نظیر خود، توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را جلب کرده است. نکته‌ی جالب و قابل توجه‌ آن است که این بازی علی‌رغم کیفیت خیره‌کننده‌ی خود، فضایی زیادی از کنسول‌ را اشغال نمی‌کند. همان‌طور که قبلا هم اعلام شد، مقدار فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هیجان‌انگیز برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی به ترتیب، ۲۱ و ۲۶ گیگابایت تعیین شده که همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی رایانه‌ها شخصی از حجم بیشتری برخوردار است.

حال اخیرا شرکت کپکام اعلام کرده است که همراه با عرضه‌ی بازی در تاریخ مشخص شده، یک به‌روزرسانی کوچک نیز منتشر خواهد شد. طبق اخبار و گزارشات به دست آمده، حجم مورد نیاز این به‌روزرسانی ۵۵۳٫۶ مگابایت خواهد بود. همان‌طور که مشخص است برای نصب به‌روزرسانی روز اول نیاز به حجم زیادی نخواهیم بود. شرکت توسعه‌دهنده‌ی کپکام طی پیام‌هایی بیان کرده است که این به‌روزرسانی برای رفع کردن برخی از باگ‌ها و ایرادات بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بعضی از ایرادات جلوه‌های بصری بازی Resident Evil 2 Remake از طریق به‌روزرسانی ذکر شده، حل خواهند شد.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌ دموی هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. تاکنون بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه کرده‌اند؛ پس اگر نمی‌توانید تا زمان انتشار بازی صبر کنید، بهتر است به این افراد ملحق شوید. البته شایان ذکر است که مدت زمان نسخه‌ی دمو محدود و ۳۰ دقیقه گزارش شده است اما از نکات مثبت آن می‌توان به تعداد دفعات تکرار این نسخه اشاره کرد که بدون محدودیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

حال تنها باید منتظر ماند تا دو روز دیگر این بازی جذاب و ترسناک را تجربه کرد. بی‌شک بسیاری از بازی‌بازان و کاربران مدت‌ها انتظار کشیده‌اند تا بالاخره این عنوان منحصر به فرد شرکت کپکام را دریافت کنند. بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، در این صفحه‌ی وب‌سایت به مطالعه‌ی پیش نمایش گیمفا با عنوان بازگشت به دومین اقامتگاه شیطان | پیش نمایش بازی Resident Evil 2 Remake  به قلم مصطفی زاهدی بپردازید. اگر از کسانی هستید که علاقه‌مند به جمع‌آوری تروفی هستند، پیشنهاد می‌کنیم فهرست تروفی‌های Resident Evil 2 Remake را مطالعه کرده و از همین حالا  خود را برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی آماده کنید. در آخر نیز طرفداران پر و پا قرص سری بازی‌ Resident Evil در حال حاضر می‌توانند جدیدترین عنوان شرکت کپکام را از وب‌سایت رسمی آمازون پیش‌خرید کنند.

در نهایت، اخیرا نمرات و نقد‌های سایت‌های معتبر از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شده که موفقیت بی حد و حصر این بازی را به نمایش گذاشته است. برای مطالعه‌ی بیشتر حول عنوان ذکر شده، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

منبع متن: gamefa