استودیوی هاپ‌فراگ (HopFrog) در خبری جدید از انتشار بازی Forager در آینده‌ای نزدیک خبر داد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی در ادامه با ما همراه باشید. چند وقتی است که بازار عناوین شبیه‌سازی حسابی داغ است و در این بین بازی‌های شبیه‌سازی کشاورزی محبوبیت زیادی نزد طرفداران پیدا کرده‌اند. بازی Forager نیز تجربه یک بازی […]

بازی Forager امسال در دسترس قرار خواهد گرفت

استودیوی هاپ‌فراگ (HopFrog) در خبری جدید از انتشار بازی Forager در آینده‌ای نزدیک خبر داد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی در ادامه با ما همراه باشید.

چند وقتی است که بازار عناوین شبیه‌سازی حسابی داغ است و در این بین بازی‌های شبیه‌سازی کشاورزی محبوبیت زیادی نزد طرفداران پیدا کرده‌اند. بازی Forager نیز تجربه یک بازی کشاورزی و پازلی جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در آن باید به ساخت‌ و ساز، کشاورزی و اکتشافات مختلف بپردازید. این عنوان را می‌توان الهام‌گرفته از بازی پرطرفدار Stardew Valley دانست چرا که طراحی و روند این دو بازی شباهت زیادی به هم دارند. پس اگر از طرفداران این سبک بازی‌ها هستید، Forager را هرگز از دست ندهید.

استودیوی هاپ‌فراگ وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده دارد. گفتنی است که Forager قرار بود اواخر سال گذشته در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد اما انتشار آن با تاخیر طولانی همراه شد. این بازی جالب برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص نیست اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa