هفته‌ای فوق‌العاده در انتظار بازی‌بازان است چراکه بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، دو عنوان از پرطرفدارترین بازی‌های سال جاری در دسترس قرار می‌گیرند. پس از عرضه‌ی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی)، چند روز پس از آن بازی Kingdom Hearts 3 پس از یک دهه توسعه منتشر […]

فردا نقدها و نمرات Kingdom Hearts 3 منتشر خواهند شد

هفته‌ای فوق‌العاده در انتظار بازی‌بازان است چراکه بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، دو عنوان از پرطرفدارترین بازی‌های سال جاری در دسترس قرار می‌گیرند. پس از عرضه‌ی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی)، چند روز پس از آن بازی Kingdom Hearts 3 پس از یک دهه توسعه منتشر می‌شود. این بدان معناست که تا پیش از عرضه‌ی Kingdom Hearts 3، منتقدان به نقد بازی می‌پردازند و نمرات خود را منتشر خواهند کرد. 

بنابر اطلاعات منتشر شده در اوپن‌کریتیک، نقدها و نمرات Kingdom Hearts 3 از فردا در دسترس قرار می‌گیرند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا تلاش ۱۰ ساله اسکوئر انیکس (Square Enix) برای ساخت این بازی به ثمر خواهد رسید یا خیر.

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ سه شنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa