به تازگی سازندگان Double Kick Heroes از انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده‌اند که حدود سه ماه دیگر در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید. Double Kick Heroes از سری عناوین شوتر و زامبی محور است که سبک عجیب و […]

بازی Double Kick Heroes تابستان امسال برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به تازگی سازندگان Double Kick Heroes از انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده‌اند که حدود سه ماه دیگر در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید.

Double Kick Heroes از سری عناوین شوتر و زامبی محور است که سبک عجیب و جالب آن قطعا رضایت بسیاری از بازی‌بازان را جلب خواهد کرد. در این بازی شما به همراه دوستانتان با یک خودرو در حرکت هستید و زامبی‌ها به صورت ناگهانی به شما حمله می‌کنند. از این‌جا وظیفه‌ی شما آغاز می‌شود و باید با مهارت و قدرت موسیقی، زامبی‌ها را از میان برده تا به مقصد برسید. همچنین شما قادر به شخصی‌سازی خودروی خود نیز خواهید بود.

اگر از طرفداران موسیقی سبک متال هستید، این عنوان برای شما جذاب‌تر به نظر خواهد رسید چرا که بیش از ۳۰ آهنگ با این سبک در بازی وجود دارند که هرکدام از آن‌ها هیجان خاصی را به بازی‌باز منتقل می‌کند. به گفته‌ی سازندگان،  Double Kick Heroes اوایل تابستان برروی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. زمزمه‌هایی مبنی بر انتشار این عنوان برای پلتفرم رایانه‌های شخصی هم به گوش می‌رسید که این خبر توسط استودیوی سازنده‌ی بازی نیز تایید شد. به‌ محض دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این عنوان جذاب آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa