استودیوی کرو دیجیتال (Curve Digital) اعلام کرد که بازی When Ski Lifts Go Wrong هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی و مشاهده‌ی تصاویری از آن با ما همراه باشید. بازی‌های ورزشی همیشه طرفداران بسیاری نزد بازی‌بازان داشته است و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها را می‌توان ورزش اسکی […]

بازی When Ski Lifts Go Wrong برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیوی کرو دیجیتال (Curve Digital) اعلام کرد که بازی When Ski Lifts Go Wrong هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی و مشاهده‌ی تصاویری از آن با ما همراه باشید.

بازی‌های ورزشی همیشه طرفداران بسیاری نزد بازی‌بازان داشته است و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها را می‌توان ورزش اسکی دانست. فیزیک واقع‌گرایانه از نکاتی است که در این بازی رعایت شده است تا تجربه‌ی آن واقعی‌تر به نظر برسد. بازی‌بازان توانایی انتخاب نقشه‌های زمستانی و تابستانی و همچنین شخصی‌سازی شخصیت و وسایل را دارند.

When Ski Lifts Go Wrong در گذشته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و توانست به موفقیت‌های نسبتا زیادی دست یابد. حال پس از دو سال شاهد انتشار این عنوان برروی نینتندو سوییچ هستیم که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای دارندگان این کنسول باشد. گفتنی است که این نسخه با تمام ویژگی‌های نسخه‌ی قبلی در اختیار بازی‌بازان قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa