همان‌طور که در جریان هستید، استودیوی بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) با معرفی یک نسخه از سری بازی Diablo، با خشم کاربران و بازی‌بازان زیادی روبه‌رو شد. حال این استودیوی قدرتمند قصد دارد نسخه‌ی دیگری با نام Diablo Immortal را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کند اما نکته‌ی جالبی که برای این استودیو، یک کمک بزرگ به حساب […]

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 به بلیزارد پیوست

همان‌طور که در جریان هستید، استودیوی بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) با معرفی یک نسخه از سری بازی Diablo، با خشم کاربران و بازی‌بازان زیادی روبه‌رو شد. حال این استودیوی قدرتمند قصد دارد نسخه‌ی دیگری با نام Diablo Immortal را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کند اما نکته‌ی جالبی که برای این استودیو، یک کمک بزرگ به حساب می‌آید، اضافه شدن شخصیتی به تیم سازنده است. با ما در ادامه‌ی این خبر همراه باشید.

طبق اخبار و گزارشاتی که در گذشته منتشر شده، در حال حاضر شرکت بزرگ بازی‌سازی اکتیویژن (Activision) که کارنامه‌ی درخشانی در صنعت گیمینگ دارد، برای ساخت محصولی جدید با استودیوی بلیزارد همکاری می‌کند. اخیرا اطلاعیه‌های دیگری ارائه شده که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرد است.

آقای استیفن استپی (Sebastian Stępie) که به مدت ۱۲ سال در استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجت رد (CD Project RED) مشغول به کار بوده، به نظر می‌رسد که اخیرا به تیم استودیوی بلیزارد پیوسته است. همان‌طور که می‌دانید، آقای استپی، در ساخت عنوانی مشهور و پرطرفدار به نام Cyberpunk 2077 نقش داشته و به عنوان یک کارگردان ماهر و خلاق، تیم را برای ساخت این بازی هدایت کرده است. طبق گزارشاتی که از طریق وب‌سایت‌های خبری در دسترس قرار گرفته، این فرد چند هفته‌ای است که به عنوان کارگردان در استودیوی بازی‌سازی بلیزارد نقش‌آفرینی می‌کند.

حال ممکن است بسیاری از طرفداران و هواداران بازی Cyberpunk 2077، نگران ادامه‌ی روند ساخت این عناون باشند اما شایان ذکر است که یک کارگردان، بیشتر در قسمت‌های جلوه‌های بصری اولیه و بخش داستان بازی مشغول خواهد بود که خوشبختانه، این قسمت‌ها مدت‌ها پیش به پایان رسانده شده‌اند. پس دیگر جای نگرانی و اضطرابی برای بازی‌بازان و هواداران استودیوی سی‌دی پراجکت رد باقی نمی‌ماند. در این میان، به نظر می‌رسد که استودیوی بلیزارد با این تیم پشتیبانی قدرتمند و بی‌نظیر خود، برنامه‌های زیادی برای ساخت چهارمین نسخه از فرانچایز Diablo را در ذهن داشته باشد و به طور قطع، مشکلات زیادی بر سر راه این تیم وجود خواهد داشت که آقای استیفن استپی کمک بزرگی برای آن محسوب می‌شود.

منبع متن: gamefa