استودیوی ماسایا گیمز (Masaya Games) از انتشار دموهایی برای دو نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Langrisser خبر داد و تاریخ دقیق انتشار آن‌ها را نیز مشخص کرد. همچنین این استودیو تصاویر جدیدی از این عنوان را در دسترس قرار داده است. سری بازی Langrisser در سال‌های بسیار دور در کشور ژاپن عرضه شد و پس از مد‌ت‌ها […]

تاریخ انتشار دو دمو برای سری بازی Langrisser مشخص شد

استودیوی ماسایا گیمز (Masaya Games) از انتشار دموهایی برای دو نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Langrisser خبر داد و تاریخ دقیق انتشار آن‌ها را نیز مشخص کرد. همچنین این استودیو تصاویر جدیدی از این عنوان را در دسترس قرار داده است.

سری بازی Langrisser در سال‌های بسیار دور در کشور ژاپن عرضه شد و پس از مد‌ت‌ها سازندگان به فکر ساخت نسخه‌های بازسازی شده برای آن‌ها افتاده‌اند. در همین راستا، دو بازی بازسازی شده تحت عنوان Langrisser 1 و Langrisser 2 در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در کشور ژاپن عرضه خواهند شد تا خاطرات طرفداران آن‌ها زنده شود. این دو نسخه با ویژگی‌های متفاوت از جمله چند شخصیت جدید در دسترس قرار خواهند گرفت. گفتنی است که امکان انتشار نسخه‌ی غربی این دو عنوان نیز وجود دارد.

استودیوی سازنده‌ی این سری بازی در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ (۷ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) دو دمو در دسترس قرار می‌دهد که دارای حالت‌هایی از جمله Classic Mode خواهند بود. ممکن است نسخه‌های تلفن هوشمند این عناوین نیز در آینده‌ای نزدیک عرضه شوند. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سری بازی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید مربوط به این دو بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa