استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco) در خبری جدید، اطلاعات تازه‌ای از عنوان محبوب خود به نام  Super Robot Wars T منتشر کرد. همچنین تصاویر جدیدی از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. Super Robot Wars T از سری عناوین جذاب و رباتی است که باندای نامکو […]

تصاویر جدیدی از بازی Super Robot Wars T عرضه شد

استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco) در خبری جدید، اطلاعات تازه‌ای از عنوان محبوب خود به نام  Super Robot Wars T منتشر کرد. همچنین تصاویر جدیدی از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Super Robot Wars T از سری عناوین جذاب و رباتی است که باندای نامکو مدت‌ها قبل به معرفی آن پرداخته بود. این روزها خبرهای زیادی از این بازی از سوی سازندگان منتشر می‌شود و هدف آن‌ها آشنایی هر چه بیشتر بازی‌بازان با این عنوان دوست‌داشتنی است. این بازی داستان یکی از جنگ‌های زمینی را روایت می‌کند که ربات‌ها نیز در آن دخالت دارند. بازی‌بازان با انتخاب و کنترل ربات دلخواه خود می‌توانند به نبرد با رقبای خود پرداخته و یکی از بهترین بازی‌های رباتی را تجربه کنند.

باندای نامکو در گذشته تصاویری از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرد و به معرفی چند تا از ربات‌های آن پرداخت که اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق این صفحه مطالعه کنید. همچنین تریلر آن را می‌توانید از طریق این صفحه مشاهده کرده و با آن بیشتر آشنا شوید. Super Robot Wars T در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲۰ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

حال باندای نامکو شخصیت جدیدی به نام سایزو توکیتو (Saizou Tokitou) را معرفی کرده که ۲۸ سال سن داشته و از مهارت‌های مختلفی برخوردار است. سگیری (Sagiri)، لمی (Lamii) و مریل (Meril) دیگر کاراکترهای جدید هستند که هرکدام توانایی‌های خاصی در مبارزات دارند. به نظر می‌رسد که سازندگان در ساخت شخصیت‌ها وقت بسیاری گذاشته‌اند و ممکن است در آینده باز هم خبرهایی در خصوص آن‌ها بخوانیم. در ادامه می‌توانید این شخصیت‌های جدید را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa