کپ‌کام در گزارش مالی خود اعلام کرد که به خاطر موفقیت‌های پی در پی بازی Monster Hunter: World و فروش خوب مگامن ۱۱ توانسته در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ به درآمد بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند.

درآمد کپ‌کام حاصل از فروش محصولاتش نسبت به سال پیش ۲۸.۳ درصد افزایش داشته است و در نه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ به ۵۵۷ میلیون دلار رسیده است. سود خالص این شرکت بعد از کسر مالیات و هزینه‌های دیگر برابر ۱۲۲ میلیون دلار است که نسبت به سال پیش افزایشی ۹۲ درصدی داشته است.

بازی Monster Hunter: World با وجود این‌که در ژانویه سال ۲۰۱۸ عرضه شد، هنوز فروش خوبی دارد.

بازی Monster Hunter: World با وجود این‌که در ژانویه سال ۲۰۱۸ عرضه شد، هنوز فروش خوبی دارد. کپ‌کام اعلام کرده که تا به حال بیش از ۱۱ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است. این رقم در آگوست ۲۰۱۸ حدود ۱۰ میلیون نسخه بود و به گفته کپ‌کام انتشار نسخه‌ای برای پلتفرم رایانه‌های شخصی به فروش بازی کمک کرد. این فروش خوب به نوبه‌ی خود باعث شده است که عملکرد کپکام در ساخت و عرضه بازی‌ها بهتر شود.

کپکام گفته است: «بازی Monster Hunter: World در سال مالی گذشته موفقیتی بی‌سابقه به ارمغان آورد. این بازی توانست محبوبیت خود را با افزایش تعداد کاربران حفظ کند و نسخه استیم آن با عملکردی خوب به افزایش درآمد بازی کمک کرد. به علاوه اینکه بازی  Monster Hunter Generations Ultimate که برای پلتفرم نینتندو سوییچ و بازار خارج از ژاپن منتشر شد، به خاطر محبوبیت زیادش به فروش قابل توجهی دست یافت.»

بازی Monster Hunter World

کپ‌کام همچنین اضافه کرد که بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection و مگامن ۱۱ فروش خوبی داشته‌اند. «کلکسیون سی‌امین سالگرد استریت فایتر» مجموعه‌ای از ۱۲ بازی قدیمی سری «استریت فایتر» است که می‌توان در آن به صورت آنلاین با دیگران بازی کرد. همچنین فروش نسخه ریمستر شده بازی «اونیموشا» (Onimusha) هم تا به حال قابل قبول داشته است. در همین حال سری کلکسیون بازی‌های Mega Man X Legacy به لطف طرفداران زیاد و قدیمی این بازی و همچنین برند خوش‌نام آن از استقبال خوبی برخوردار شده‌اند. در مجموع به لطف این بازی‌های موفق و پرطرفدار، کپکام توانست در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ به رکوردهای جدیدی برای فروش و کسب درآمد در تاریخ خودش برسد.

کپکام اعلام کرده که پیش‌بینی خود در مورد میزان درآمدش نهاییش در سال مالی ۲۰۱۸ را تغییر نمی‌دهد. این سال مالی در ۳۱ مارس به پایان می‌رسد.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post درآمد بی‌سابقه‌ی کپ‌کام به لطف شکارچی هیولا appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala