به تازگی آقای توبی فاکس (Toby Fox)، توسعه دهنده‌ی عناوینی مانند Undertale از انتشار فصل اول بازی جذاب Deltarune برروی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است. عنوان مهیج Deltarune در اواخر سال گذشته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و پس از کسب امتیازات مناسب، سازندگان را برای انتشار آن برروی کنسول نینتندو سوییچ متقاعد کرد. […]

تاریخ انتشار فصل اول بازی Deltarune برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

به تازگی آقای توبی فاکس (Toby Fox)، توسعه دهنده‌ی عناوینی مانند Undertale از انتشار فصل اول بازی جذاب Deltarune برروی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است.

عنوان مهیج Deltarune در اواخر سال گذشته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و پس از کسب امتیازات مناسب، سازندگان را برای انتشار آن برروی کنسول نینتندو سوییچ متقاعد کرد. یکی از نکاتی که باعث شد تا این بازی طرفداران زیادی را به خود جذب کند، داستان جذاب و گیرایی است که سازندگان برای آن تلاش بسیاری کرده‌اند. Deltarune نیز همانند بسیاری از عناوین جدید دارای فصل‌های مختلفی است که رضایت بازی‌بازان را تا حدودی جلب خواهد کرد. حتی سازندگان برای طراحی برخی از شخصیت‌های این بازی از Undertale الهام گرفته‌اند.

حال توبی فاکس از انتشار این عنوان برروی نینتندو سوییچ خبر داده و اعلام کرده است که نخستین فصل آن در روز پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای این کنسول عرضه خواهد شد.تاریخ انتشار سایر فصول این بازی در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

منبع متن: gamefa