Far Cry New Dawn

Ubisoft در مراسم The Game Awards 2018 از Far Cry: New Dawn رونمایی کرده بود؛ عنوانی فرعی برای این سری که ادامه‌ای بر پایان نسخه پنجم است و قصد دارد حسی متفاوت نسبت به نسخه‌های گذشته ارائه دهد اما آیا واقعا سازندگان موفق به انجام این کار شد‌ه‌اند یا با یک بازی تکراری طرف هستیم؟

به گزارش پردیس گیم، در ادامه می‌توانید نگاهی به برخی از نقدها و نمرات بازی بیندازید. در صورت انتشار نمرات بیشتر، این پست به‌روزرسانی خواهد شد.

Press Start Australia: 90/100

"Far Cry New Dawn در بخش‌های بسیار خوبی به Far Cry 5 شباهت دارد اما این تغییرات جزئی آن هستند که باعث می‌شوند بازی روی پای خود بایستد. با وجود کارهای زیاد برای انجام دادن، مکان‌های زیاد برای گشتن و جهانی آخر الزمانی که به‌طور واقع گرایانه کار شده، هیچ کمبودی از نظر سرگرمی در بازی حس نمی‌شود. البته Mickey و Lou هم به اندازه شخصیت‌های منفی نسخه قبل خطرناک و تهدید آمیز به‌نظر نمی‌رسند."

IGN Italia: 81/100

"ّFary Cry New Dawn یک عنوان فرعی خوب برای Far Cry 5 است اما به‌طور کامل به ارزش‌های آن دست نمی‌یابد. اگر از Far Cry 5 لذت بردید و به دنبال چیزهای بیشتری هستید، این بازی گزینه خوبی است. در غیر این‌صورت، ابتدا فقط Far Cry 5 را بازی کنید."

Hardcore Game: 80/100

"Far Cry New Dawn یک دنباله غیر منتظره و خوب برای Far Cry 5 است. Hope Count منطقه لذت‌بخشی بود که در آن شخصیت‌هایی به یاد ماندنی را در مبارزه با شخصیت‌های منفی راضی کننده نشان می‌دهد بنابراین خوب است که به آن برگردیم و در پاک‌سازی خراب‌کاری‌های Joseph Seed کمک کنیم."

Multiplayer.it: 78/100

"Fary New Dawn ما را به دنیای آخر الزمانی Montana باز می‌گرداند که بسیار عالی است. شاهد داستان خیلی خوبی هستیم اما دو قلوهای شیطان و منفی این عنوان به اندازه نسخه قبلی خوب نیستند و عناصر نقش‌آفرینی هم آن‌طور که باید، حس جالبی نمی‌دهند." 

TheSixthAxis: 70/100

"Far Cry New Dawn به هیچ عنوان بازی بدی نیست و اگر خود آن را بخواهیم به تنهایی بررسی کنیم، بازی بسیار خوبی است. مبارزات هنوز هم راضی کننده هستند و تسخیر پایگاه دشمنان هرگز خسته کننده نمی‌شود اما مشکل اینجاست که نه به خوبی نسخه قبلی است و نه تفاوت خاصی با آن دارد! Fary Cry 5 بازی بهتری است و New Dawn بسیار مشابه آن بوده و نمی‌توان آن را پیشنهاد کرد، مگر اینکه شما به دنبال چیزهای بیشتری از Far Cry 5 با کیفیت ضعیف‌تر باشید."

Gamespot: 60/100

"پتانسیل زیادی در ایده‌های New Dawn وجود دارد اما فضای کافی برای اکثر این ایده‌ها وجود نداشته تا فرصت نفس کشیدن و به تکامل رسیدن داشته باشند."

PardisGame: 50/100

"تجربه‌ای که می‌توانست بشدت سرگرم‌کننده و مفرح باشد، توسط داستانی کلیشه‌ای با شخصیت‌ها و دیالوگ‌هایی خسته‌کننده، طراحی مراحل ضعیف، عناصر نقش‌آفرینیِ مخرب و تاکید بسیار بر روی لوت کردن و خریدهای درون‌برنامه‌ای، به مرز نابودی کشانده شده است."

متای بازی با 30 نقد در متاکریتیک: 72

بازی Far Cry: New Dawn در روز 15 فوریه (26 بهمن) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame