همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Trials Rising در جریان رویداد E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و برای باری دیگر توجه‌ی طرفداران و هواداران این سری بازی را به خود جلب کرد. حال به تازگی استودیوی ردلینکس (RedLynx)، اطلاعات جدیدی در مورد نسخه‌ی بتای عمومی بازی منتشر کرده است. امروز شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی بتای بازی Trials Rising مشخص شد

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Trials Rising در جریان رویداد E3 2018 به طور رسمی معرفی شد و برای باری دیگر توجه‌ی طرفداران و هواداران این سری بازی را به خود جلب کرد. حال به تازگی استودیوی ردلینکس (RedLynx)، اطلاعات جدیدی در مورد نسخه‌ی بتای عمومی بازی منتشر کرده است.

امروز شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، از تاریخ شروع نسخه‌ی بتای این بازی در هفته‌ی آینده حکایت کرد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، نسخه‌ی بتای بازی Trials Rising از تاریخ پنجشنبه ۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) تا یکشنبه ۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۴ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به مدت ۴ روز در دسترس قرار می‌گیرد. پس اگر از طرفداران پر و پا قرص این سری بازی جذاب و سرگرم‌کننده هستید، تنها یک هفته تا تجربه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آن فاصله دارید. استودیوی ردلینکس اعلام کرد که نسخه‌ی بتای عمومی، از تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۱۹ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای دانلود، در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌گیرد.

شما در نسخه‌ی بتای عمومی بازی Trials Rising، با نزدیک به ۱۸ عدد پیست مختلف و متنوع روبه‌رو خواهید شد که هر کدام، از سطح آسان تا دشوار قابل اجرا هستند. از میان ۱۸ پیست موجود، ۸ عدد از آن‌ها می‌توانند در حالت Challengers بازی، به صورت آنلاین و چند نفره تجربه شوند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی استودیوی ردلینکس، بازی‌بازان و کاربران در نسخه‌ی بتای عمومی قادر خواهند بود تا به ۵ عدد موتور گازی دسترسی پیدا کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش و منحصر به فرد را به دست آورند. در همین راستا، حدود ۲۵ عدد چالش مهیج نیز برای بازی‌بازان و علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن‌ها، نیاز به دقت و تلاش و تمرکز خاصی برای کامل شدن دارند.

همان‌طور که در جریان هستید، یکی از ویژگی‌های پرطرفدار بازی Trials Rising، قسمت شخصی‌سازی آن است. لازم به ذکر است که در جریان قابلیت شخصی‌سازی پیست بازی، کاربران قادر خواهند بود تا طراحی‌های خود را با سایر کاربران بازی به اشتراک بگذارند و یا، از دیگر طراحی‌های کاربران استفاده کرده و پیست‌های آن‌ها را در بازی خود پیاده‌سازی کنند. تیم سازنده‌ی بازی نیز می‌تواند از طراحی‌ها و خلاقیت کاربران استفاده کند و به ساخت نسخه‌های جدیدی از نقشه‌های موجود بپردازد و آن‌ها را در دسترس کاربران قرار دهد.

بازی Trials Rising در تاریخ ۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۲۶ فوریه سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. در ضمن شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی Trials Rising، از اخبار و گزارش‌های مبنی بر محتویات پس از عرضه‌ی این بازی دیدن کنید.

منبع متن: gamefa