سرانجام پس از گذشت سال‌ها انتظار، سومین قسمت از سری بازی‌های Crackdown، که در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت قرار دارد، در روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. Crackdown 3 علاوه بر کنسول ایکس‌باکس، برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌گردد. داستانِ بازی Crackdown 3، دَه (۱۰) سال پس از وقایعِ نسخه‌ی قبلی این سری جریان دارد. […]

شکست انحصاری جدید مایکروسافت | نقدها و نمرات بازی Crackdown 3 منتشر شد

سرانجام پس از گذشت سال‌ها انتظار، سومین قسمت از سری بازی‌های Crackdown، که در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت قرار دارد، در روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. Crackdown 3 علاوه بر کنسول ایکس‌باکس، برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌گردد.

داستانِ بازی Crackdown 3، دَه (۱۰) سال پس از وقایعِ نسخه‌ی قبلی این سری جریان دارد. وقایع این بازی در شهر نیو پرووِنَنس (New Provenance) روایت می‌شود. تِرا نُوا (Terra Nova) که در اصل یک شرکت جهانی‌ست، آنتاگونیست اصلی این بازی محسوب می‌شود و بازیکن به عنوان یکی از ماموران سازمانِ The Agency وظیفه دارد تا این شرکت و مامورانش را نابود کند. بازیکنان نخست باید سه تن از کاپیتان‌های تِرا نُوا را از پیش روی بردارند که هر کدام نیز نیرو و منطقه‌ی خاص خود را دارند و در نهایت با رهبر اصلی و شرور این شرکت یعنی الیزابت نیماند (Elizabeth Neemand) روبرو شوند.

این بازی، علاوه بر بخش چندنفره و Co-Op، شامل بخش چندنفره‌ی آنلاینی تحت عنوان Wrecking Zone نیز می‌شود که تمامی تخریب‌های گسترده‌ی ساختمان‌ها و اماکن شهر، از طریق سرویس ابری مایکروسافت پردازش می‌شوند.

به تازگی نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

GameSpew: 90/100

بازی Ctackdown 2 را فراموش کنید، Crackdown 3 همان چیزی‌ست که سزاوار آن بودیم.

GamingTrend: 85/100

Crackdown 3 روی کاغذ هیچ جذابیتی ندارد. داستان آن مزخرف است، شما زمان زیادی را برای پیدا کردن اُرب‌های مخفی و لول‌آپ کردن سپری خواهید کرد، و ارائه‌ی این موارد اصلاً چشمگیر نیست. با این حال، جنون بیش از اندازه و صحنه‌های خنده‌دار، لحظاتی را برای من به ارمغان آورد که نتوانستم [این بازی] را کنار بگذارم. اگرچه حالت چندنفره‌ی PvP کوتاه‌تر از آنی بود که انتظار داشتیم، چیزهای زیادی برای دوست داشتن بازی Crackdown 3 وجود دارد که مدت‌ زمانی طولانی در انتظار آن بودیم.

God is a Geek: 75/100

بازی Crackdown 3 عنوانی پر سر و صدا، گستاخ و بی‌پروا و گاهی اوقات معتادکننده است اما به شکل ناخوشانیدی سرگرم‌کننده نیز هست؛ اگرچه بیشتر به یک عنوان بازسازی شده شباهت دارد تا یک دنباله.

Windows Central: 60/100

بازی Crackdown 3 به واسطه‌ی جلوه‌های بصری تاریخ گذشته، ویژگی‌های گیم‌پلی ضعیف، و داستانی نه چندان جذاب، در حد و اندازده‌های استانداردهای امروزی یک بازی ۶۰ دلاری ظاهر نمی‌شود. بازی‌های جهان باز (Open World) با استایل ابرقهرمانانه‌ی زیادی در بازار وجود دارد که از این عنوان بهتر هستند. اگرچه این بازی کاملاً بد نیست. برای لذت بردن از بازی Crackdown 3، شما باید کسی باشید که واقعاً عناوین سندباکس پر ضرب و شتم را دوست دارد چراکه این همه‌ی چیزی‌ست که Crackdown 3 آن را ارائه می‌دهد.

Destructoid: 60/100

Crackdown 3 یک بازی Crackdown خوب است، که متاسفانه معنای دیگری نمی‌دهد.

The Scapist: 60/100

Crackdown 3 ظاهراً لذت‌بخش است.

ScreenRant: 50/100

Crackdown 3 یک بازی ایکس‌باکس ۳۶۰ است که تظاهر می‌کند به نسل فعلی تعلق دارد.

App Trigger: 40/100

بازی Crackdown 3 یک عنوان منسوخ‌شده‌ی سندباکس است که هیچگاه تکامل نمی‌یابد و بنا ندارد مرزی را جابجا کند. در حالی که این بازی برروی گیم‌پلی [جذاب] تاکید می‌کند، اما هیچ حداقلی برای سرگرمی بازی‌بازان فراهم نمی‌کند و به جای آن، ۲۰ ساعت سردرد را به همراه دارد.

بازی Crackdown 3 روز آینده برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید پیش‌نمایش منتشر شده از آن را از این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa