شرکت نینتندو به تازگی اطلاعاتی از بازی جدید خود به نام Fire Emblem: Three Houses را در دسترس قرار داده است. همچنین عرضه‌ی این بازی به تاخیر افتاده است و طرفداران این سری بازی حدود پنج ماه دیگر قادر خواهند بود تا نسخه‌ی جدید آن را تجربه کنند. سری بازی‌های Fire Emblem از گذشته تاکنون طرفداران زیادی […]

انتشار بازی Fire Emblem: Three Houses تاخیر خورد

شرکت نینتندو به تازگی اطلاعاتی از بازی جدید خود به نام Fire Emblem: Three Houses را در دسترس قرار داده است. همچنین عرضه‌ی این بازی به تاخیر افتاده است و طرفداران این سری بازی حدود پنج ماه دیگر قادر خواهند بود تا نسخه‌ی جدید آن را تجربه کنند.

سری بازی‌های Fire Emblem از گذشته تاکنون طرفداران زیادی داشته است و نسخه‌های متعدد آن یکی پس از دیگری به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. Fire Emblem: Three Houses جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی است که در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) در اختیار دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

این بازی داستان یک امپراطوری و وقایعی که در کلیسایی به نام Garreg که به وسیله‌ی سه خانه‌ی پر ماجرا احاطه شده است را روایت می‌کند. بدیهی است که سازندگان برای این نسخه از بازی و روایت داستانی قابل قبول تلاش بسیاری داشته‌اند و در مصاحبه‌ای که با آنان صورت گرفت، این عنوان را بی شباهت به سری بازی‌ Persona ندانسته‌اند. اگر از طرفداران این سری بازی هستید، Fire Emblem: Three Houses را هرگز از دست ندهید.

گفتنی است که این بازی به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعی در خصوص قیمت این بازی جذاب در دسترس نیست اما به محض دریافت جزئیات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa