توسعه دهندگان بازی Daemon X Machina به تازگی نسخه‌ی دموی آن را برروی فروشگاه دیجیتالی نینتندو (eShop) قرار داده‌اند. پس اگر به این بازی علاقه دارید و می‌خواهید آن را امتحان کنید، حالا بهترین زمان است. این نسخه‌ی دمو که «Prototype Missions» نام دارد، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا علاوه بر آزمایش ویژگی‌های شخصی سازی و […]

نسخه‌ی دموی Daemon X Machina هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

توسعه دهندگان بازی Daemon X Machina به تازگی نسخه‌ی دموی آن را برروی فروشگاه دیجیتالی نینتندو (eShop) قرار داده‌اند. پس اگر به این بازی علاقه دارید و می‌خواهید آن را امتحان کنید، حالا بهترین زمان است.

این نسخه‌ی دمو که «Prototype Missions» نام دارد، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا علاوه بر آزمایش ویژگی‌های شخصی سازی و آشنایی با گیم‌پلی بازی، چهار ماموریت از آن را نیز تجربه کنند؛ لازم به ذکر است که ماموریت آخر دارای یک باس خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که به گفته‌ی آقای کنیچیرو سوکودا (Kenichiro Tsukuda)، تهیه کننده‌ی بازی، این نسخه‌ی دمو تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود.

با این‌که بازی هنوز در حال توسعه است اما با این‌ حال اعضای استودیو قصد دارند تا بازخورد طرفداران را دریافت کنند. ظاهراً تیم توسعه دهنده تعدادی فرم نظرسنجی را برای گروه محدودی از بازی‌بازان نسخه‌ی دمو ارسال خواهند کرد. البته افراد دیگر می‌توانند بازخورد خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی  منتقل کنند.

بازی Daemon X Machina در تابستان سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa