فیلم Breaking Bad از شبکه‌ی Netflix پخش خواهد شد

مدتی پیش در خبرها آمده بود که فیلمی بر اساس سریال Breaking Bad در دست ساخت است. به تازگی نیز خبری مبنی بر منتشر شدن فیلم Breaking Bad در Netflix به بیرون درز پیدا کرده است. احتمالا اول در Netflix پخش خواهد شد سپس در شبکه‌ی AMC پخش می‌شود. شبکه‌ی AMC قبلا سریال Breaking Bad را در پنج فصل پخش کرده و بعد از آن نیز اسپین آف این سریال با نام Better Call Saul در چهار فصل از این شبکه پخش شد و به تازگی نیز برای فصل پنجم تایید شد. حال این امر کمی عجیب به نظر می‌رسد اما احتمالا واقعیت خواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، حال به تازگی وینس گیلیگان (Vince Gilligan)، خالق سریال Breaking Bad و Better Call Saul،  برنده‌ی دو جایزه‌ی امی بابت سریال Breaking Bad در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته گفته است که: "من فکر می‌کنم که Netflix این فیلم را پخش خواهد کرد." همچنین هنوز مشخص نشده است که شبکه‌ی AMC قصد دارد تا ادامه‌ی داستان Breakin Bad به صورت فیلم منتشر شود یا تبدیل به یک مینی سریال شود. البته گیلیگان عنوان کرد که بعید است در صورت اپیزودی شدن ادامه‌ی سریال اصلی بیشتر از دو فصل طول بکشد.

تا کنون اطلاعات زیادی از داستانی که قرار است در این فیلم شاهد باشیم، منتشر نشده است. اما شایعاتی وجود دارد که احتمالا شاهد ادامه‌ی داستان شخصیت جسی پینکمن بعد از اتفاقات فصل پنجم سریال باشیم. همچنین قبلا ارون پال (Aaron Paul) نیز خبر از حضور خود برای ایفای دوباره‌ی نقش جسی پینکمن در این فیلم را داده بود. همچنین قبلا برایان کرانستون (Bryan Cranston)، بازیگر نقش والتر وایت نیز خبر از تولید این فیلم را داده بود اما از حضور خود در این فیلم حرفی به زبان نیاورد. وی همچنین ادامه داد که این فیلم احتمالا قرار است به داستان شخصیت‌هایی که سرنوشت آن‌ها به طور کامل معلوم نشد بپردازد.

بعد از پایان سریال Breaking Bad در سال 2013، تئوری‌های زیادی مبنی بر ادامه‌ی داستان و این که سرنوشت جسی پینکمن بعد از مرگ احتمالی والتر وایت در پایان سریال و فرار وی بعد از این واقعه از سوی هواداران این سریال مطرح شده بود. تمام این ایده‌ها و همچنین موفقیت سریال Better Call Saul سبب شد تا گیلیگان انگیزه‌ی پرداخت به داستان این مجموعه را بعد از پایان سریال اصلی پیدا کند و به نظر می‌رسد در صورت تولید این فیلم یا سریال شاهد روایت جذابی از گیلیگان باشیم.

منبع متن: pardisgame