در جریان دایرکت اخیر نینتندو، این شرکت اعلام کرد که نسخه‌ی دموی بازی مهیج Yoshi’s Crafted World هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.  Yoshi’s Crafted World از سری عناوین بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است که تابستان امسال توسط نینتندو معرفی شد. در این عنوان بازی‌بازان با در دست گرفتن […]

دموی بازی Yoshi’s Crafted World منتشر شد

در جریان دایرکت اخیر نینتندو، این شرکت اعلام کرد که نسخه‌ی دموی بازی مهیج Yoshi’s Crafted World هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است. 

Yoshi’s Crafted World از سری عناوین بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است که تابستان امسال توسط نینتندو معرفی شد. در این عنوان بازی‌بازان با در دست گرفتن کنترل دایناسور معروف سری بازی‌های ماریو یعنی دینو (Dino) باید از سنگ‌های قیمتی و جواهرات با ارزش در برابر دشمنان محافظت کنند. تمامی این اتفاقات در قبیله‌ای به نام Yoshi رخ می‌دهد. مطمئنا این سبک بازی‌ها نزد بازی‌بازان طرفداران بسیاری دارد و پیش‌بینی می‌شود که Yoshi’s Crafted World هم به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلری از آن را از طریق این صفحه مشاهده کنید.

نینتندو به تازگی از عرضه‌ی دموی این بازی خبر داده که خبری خوشحال‌کننده برای دارندگان نینتندو سوییچ است. هم‌اکنون می‌توانید این دمو را به صورت رایگان از فروشگاه اینترنتی نینتندو دریافت کرده تا با نسخه‌ی اصلی آن آشنایی بیشتری پیدا کنید. بدیهی است که این دمو مراحل و امکانات محدودی را در دسترس قرار می‌دهد. بازی Yoshi’s Crafted World در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 

منبع متن: gamefa