چندی پیش اطلاعاتی جدید از به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Red Dead Online منتشر شد که تغییراتی را در بخش مذکور، اعمال می‌کند. بازی Red Dead Redemption 2 در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی به دست کاربران رسید و توانست به یکی از برترین عناوین منتشر شده در چند وقت اخیر تبدیل شود. این اثر […]

اطلاعاتی از به‌روزرسانی جدید بازی Red Dead Online منتشر شد

چندی پیش اطلاعاتی جدید از به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Red Dead Online منتشر شد که تغییراتی را در بخش مذکور، اعمال می‌کند.

بازی Red Dead Redemption 2 در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی به دست کاربران رسید و توانست به یکی از برترین عناوین منتشر شده در چند وقت اخیر تبدیل شود. این اثر موفقیت‌های بزرگی را برای سازنده‌ی خود یعنی شرکت راک استار (Rockstar Games) به همراه داشت و افتخار جدیدی را برای کارکنان آن به ارمغان آورد. در کنار بخش داستانی اصلی، بازی از یک بخش آنلاین نیز برخوردار می‌شود که در حال حاضر در قالب نسخه‌ی بتا به کاربران ارائه شده است. با وجود آزمایشی بودن این حالت آنلاین، سازندگان به‌روزرسانی‌ها و محتویات تازه‌ای را به آن اضافه می‌کنند و در گذر زمان، مشکلات آن کاهش خواهد یافت.

اکنون اطلاعاتی از به‌روزرسانی جدید بازی Red Dead Online منتشر شده که به نظر می‌رسد تغییراتی کاربردی را در آن اعمال خواهد کرد. اولین تغییرات، مربوط به سیستم Law and Bounty خواهد بود و عملکرد آن بهبود خواهد یافت. سیستم Law and Bounty شباهت‌هایی با بخش داستانی بازی دارد و در جریان آن، در صورتی که به دنبال قتل دوستان و افراد بی‌گناه باشید، میزان Bounty شما افزایش پیدا می‌کند و در سویی دیگر، از افتخار و اعتبار شما کسر خواهد شد. البته انجام جرم‌های کوچک‌تر و بی‌اهمیت‌تر، تنها اعتبار شما را کاهش می‌دهد و تغییری در Bounty شما ایجاد نمی‌کند. البته میزان Bounty نیز در صورتی که به بالاترین سطخ خود برسد، عواقب زیان‌باری به دنبال خواهد داشت و مامورهای حرفه‌ای شهر که در قالب NPC ها فعالیت می‌کنند، وظیفه دارند تا شما را به قتل برسانند. به همین علت شما همیشه تحت تعقیب خواهید بود. نا گفته نماند که انجام کارهای مختلف مثل همین جرم‌ها، شهرت شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا شخصیت شما به یک چهره‌ی معروف تبدیل شود.

تغییرات دیگر، مربوط به نقشه‌ی کوچک بازی یا به اصطلاح مینی مپ آن خواهد بود. از این به بعد، نقطه‌های آبی رنگ موجود در نقشه، نشان گر افراد پرافتخار و با اعتبار هستند. نقطه‌های قرمز، افرادی را نشان می‌دهند که جرم‌های بزرگ و خطرناکی را مرتکب شده‌اند. همچنین رقابت‌ها و رویدادهای رایگان در قالب نقطه‌های سیاه، در نقشه‌ی بازی به چشم می‌خورد. در ادامه اقدامات دیگری جهت ایجاد رفتارهای مثبت در بازی و جامعه‌ی کاربری آن صورت گرفته است. پس از انتشار این به‌روزرسانی، در نقشه‌ی بازی، تنها کاربرانی به طور مستقیم قابل مشاهده خواهند بود که کمتر از ۱۵۰ متر با شما فاصله داشته باشند. از سویی دیگر، شما در شرایطی می‌توانید دشمنان دورتر از ۱۵۰ متری خود را مشاهده کنید که به شلیک کردن و ایجاد سر و صدا در محیط بازی بپردازید. همچنین کاربران موجود در فواصل دورتر و حتی حاضر در دیگر شهرهای جهان بازی، در نقشه قابل مشاهده نخواهند بود و این نکته باعث می‌شود تا کاربران نتوانند دشمنان موجود در نقاط دیگر را به راحتی شناسایی کنند. همان‌طور که گفته شد، با ایجاد این تغییرات، آرامش و نظم بیشتری در گیم‌پلی بازی بوجود می آید.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید بازی Red Dead Online ، می‌توان به در دسترس قرار گرفتن چالش‌ها و رویدادهای روزانه‌ی جدید اشاره کرد که جوایز مختلفی را به دنبال دارد. بیشتر این ماموریت‌ها، مربوط به کارهایی از قبیل پاکسازی پایگاه‌ها، شکار، پوست کندن حیوانات و یافتن گیاهان دارویی خاص خواهد بود.

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به صدرنشینی دوباره‌ی عنوان Red Dead Redemption 2 در لیست پرفروش‌ترین بازی های بریتانیا اشاره کرد. همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی را به قلم مهدی رضایی از اینجا مطالعه کنید. مطلب تحلیل فنی بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی نیز از اینجا قابل مشاهده است.

منبع متن: gamefa