The Last of Us: Part II

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، روز گذشته استودیوی Naughty Dog برای جشن گرفتن ولنتاین، طرح هنری جدیدی از پروژه فعلی خودشان یعنی The Last of Us: Part II منتشر کردند.

این تصویر شاید برای طرفداران آشنا باشد زیرا یادآور نمایش The Last of Us: Part II در E3 2018 است. در این تصویر می‌توان الی و داینا را در حال رقص در یک بار شلوغ مشاهده کرد که در اطراف آن‌ها هم افرادی دیگر حضور دارند. البته این تصویر تاکید بیشتری برروی الی و دایانا داشته و نور آن به صورت این دو می‌درخشد. در صورتی که حالتی نهایی از این طرح هنری را ندیده‌اید که در داخل خود بازی به چه شکل در آمده، می‌توانید تصویر بالا را مشاهده کنید.

Naughty Dog در توئیت خود به‌همراه این تصویر نوشت "مدت‌ها قبل از E3، رقص الی و دایانا با این طرح هنری اصلی توسط الکساندریا نئوناکیس (Alexandria Neonakis) شروع شد." نئوناکیس، طراح اصلی این تصویر هنری، در توئیت شخصی خود گفت این قطعه، یکی از اولین طرح‌هایی است که برای The Last of Us: Part II ساختند. جای شکی نیست که در نهایت هم این قطعه به سکانسی از گیم‌پلی که در مراسم E3 2018 دیدیم تبدیل شد. اگر این یکی از طرح‌هایی است که نئوناکیس برای The Last of Us: Part II ساخته، بنابراین باید آن سکانس را یکی از بخش‌های تکمیلی بازی دانست.

در حال حاضر سال 2019 خبرهای زیادی از The Last of Us: Part II با خود به‌همراه نداشته بنابراین دیدن حتی یک تصویر هنری کوچیک هم می‌تواند خوشحال کننده باشد. امیدواریم با گذر زمان، Naughty Dog جزئیات بیشتری از آن ارائه دهد.

در ادامه می‌توانید تصویر هنری ذکر شده را مشاهده کنید. Naughty Dog هنوز تاریخ انتشار The Last of Us: Part II را اعلام نکرده اما بازی در انحصار کنسول PS4 خواهد بود.

The Last of Us: Part II

منبع متن: pardisgame