کارگردان Bayonetta 2 استودیوی PlatinumGames را ترک کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameinformer، اوایل روز گذشته بر روی وبسایت ResetEra اشاره شده بود که کارگردان بازی Bayonetta 2 "یوسوکه هاشیموتو"(Yusuke Hashimoto) که قرار بود کارگردانی Bayonetta 3 را نیز بر عهده بگیرد، تمامی اشاره‌ها و موارد مربوط به استودیوی PlatinumGames را از صفحه‌ی توئیتر خود پاک کرده است. پس از این خبر، "یوسوکه هاشیموتو" در توئیتی که ترجمه‌ی آن را در زیر می‌توانید بخوانید، اعلام کرد که این استودیو را ترک کرده است:

"31 ژانویه، آخرین روز من در PlatinumGames بود. خاطراتی ک در طول 13 سال فعالیتم در این استودیو ساخته‌ام از جمله کار با افراد با استعداد بر روی Bayonetta ،Bayonetta 2 و Star Fox Zero برایم بی‌نهایت ارزشمند هستند. بگذارید از این فرصت استفاده کنم تا از هر کسی که با من همکاری و مرا حمایت کرده است و یا بازی‌هایی که من در ساخت آن‌ها نقش داشته‌ام را تجربه کرده است، تشکر کنم. امیدوارم تا از تجربیاتی که در PlatinumGames کسب کرده‌ام، در آینده و در هر جایی که مشفول به کار خواهم شد، استفاده کنم. باز هم از شما متشکرم-یوسوکه."

در این لحظه مشخص نیست که جدایی"یوسوکه هاشیموتو" چه تاثیری بر توسعه‌ی Bayonetta 3 خواهد گذاشت. هاشیموتو به عنوان تهیه‌کننده در قسمت اول نقش داشت و سپس کارگردانی Bayonetta 2 را بر عهده گرفت. 

از اخبار مربوط می‌توان به گزارش ویژه: ASTRAL CHAIN، بازی جدید PLATINUM GAMES و هیدکی کامیا، برای NINTENDO SWITCH رونمایی شد + تریلر رونمایی اشاره کرد. Bayonetta 2 هم‌اکنون برای Nintendo Switch و Wii U در دسترس می‌باشد.

منبع متن: pardisgame