به تازگی اطلاعاتی از حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده که به نظر می‌رسد کاربران تا پیش از این، از وجود حالت مذکور مطلع نبوده‌اند. همان‌طور که می‌دانید، چند وقتی می‌شود که فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و با ارائه‌ی امکانات مختلف و هیجان انگیز، به […]

اطلاعاتی از حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده که به نظر می‌رسد کاربران تا پیش از این، از وجود حالت مذکور مطلع نبوده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، چند وقتی می‌شود که فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و با ارائه‌ی امکانات مختلف و هیجان انگیز، به سرعت میان کاربران محبوبیت و شهرت پیدا کرده است. با توجه به این موضوع که این فروشگاه، سهم بیشتری را به سازندگان ارائه می‌کند، بیشتر استودیوها قصد دارند پروژه‌های خود را در این فروشگاه عملی سازند. همچنین مدتی قبل، این پلتفرم به طور رسمی تایید کرد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عناوین معروفی مثل Metro Exodus و Tom Clancy’s The Division 2 در انحصار آن‌ها خواهد بود.

با توجه به موضوعات ذکر شده، اکنون اپیک گیمز، نظر بسیاری از سازندگان، توسعه دهندگان و بازی‌بازان را به خود جلب کرده و از مهم‌ترین فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های موجود در صنعت بازی شناخته می‌شود. اکنون و در جریان جدیدترین اخبار بازی‌ها، اطلاعاتی از حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده است. قبل‌تر، کاربران به شدت خواستار اضافه کردن حالتی با محوریت همین موضوع بودند. این درحالی است که حالت آفلاین مدت‌ها قبل در دسترس قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کاربران از وجود آن مطلع نبوده‌اند. با توجه به این مسئله، اپیک گیمز یک راهنمای جدید برای استفاده از حالت آفلاین فروشگاه طراحی کرده تا بسیاری از کاربران، از گمراهی آزاد شوند.

در ابتدا مشخص شد که کاربران قادر خواهند بود تا در حین اتصال به اینترنت، از حالت آفلاین فروشگاه اپیک گیمز استفاده کنند. برای بهره مندی از این حالت، با ورود به این پلتفرم، می‌بایست گزینه Sign In Later را انتخاب کنید. حال کاربرانی که قصد دارند بدون اتصال به اینترنت از این فروشگاه استفاده کنند، با ورود به آن، با دو گزینه‌ی Retry و Skip Sign In مواجه می‌شوند. در این حالت باید گزینه‌ی Skip Sign In که در سمت راست قرار دارد را انتخاب کرده و به فروشگاه ورود کنند. اپیک گیمز در رابطه با این موضوع اعلام کرده که در حالت آفلاین، کاربران نمی‌توانند تمامی بازی‌ها را تجربه کنند. البته تمامی عناوین بدون وجود هیچ مشکل یا باگ سخت افزاری، اجرا خواهند شد اما بازی‌هایی مثل Spellbreak و Fortnite قابل تجربه نخواهند بود.

همچنین در ادامه، اطلاعاتی از قابلیت Pop-up منتشر شد. در جریان این حالت، یک اعلان خاص در صفحه‌ی سیستم کاربران ایجاد خواهد شد و به آن‌ها خبر می‌دهد که چه عنوانی در چه تاریخی رایگان شده است. این حالت از هفته‌ی بعد به طور رسمی به فروشگاه اپیک گیمز اضافه خواهد شد و اولین عنوانی که از این طریق به بازی بازان معرفی می‌شود، بازی Thimbleweed Park خواهد بود. ویژگی Pop-up بدون فوت وقت و در کسری از ثانیه، رایگان شدن یک بازی را به شما اطلاع خواهد داد و در صورتی که از آن راضی نبودید یا نیازی به آن نداشتید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، این قابلیت را غیر فعال کنید.

با توجه به طراحی یک راهنمای ساده و در عین حال کاربردی برای حالت آفلاین این فروشگاه، میزان اهمیت اپیک گیمز به نظر کاربران را نشان می‌دهد. در واقع آن‌ها قصد دارند نهایت تعهد و کمک‌رسانی خود را به همگان نشان دهند.

منبع متن: gamefa