پیتر مولینیو، موسس شرکت بازی‌سازی ۲۲cans و سازنده مجموعه بازی‌های Fable قصد دارد بازی بعدی خود را برای کنسول هیبریدی نینتندو بسازد. این بازی‌ساز مشهور بعد از ترک شرکت مایکروسافت، استودیوی بازی‌سازی خود را تاسیس کرده و برای پلتفرم‌های موبایل و رایانه‌های شخصی بازی ساخته است.

بازی The Trail در این میان استثنا است و برای کنسول سوییچ نینتندو ساخته شد. حالا مولینیو در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله PC Gamer داشته، گفته است که علاقه دارد رابطه‌اش با نینتندو را حفظ و بازی بعدی خود به نام «میراث» (Legacy) را بر روی سوییچ عرضه کند.

سازنده بازی Fable می‌خواهد بازی بعدیش را روی کنسول هیبریدی نینتندو عرضه کند.

مولینیو در مصاحبه‌ی خود بازی «میراث» را از بقیه بازی‌های پیشین خود متمایز کرد و گفت: «میراث نسبت به کارهای قبلی من متفاوت خواهد بود. بیشتر از هر چیز پلتفرم آن مهم خواهد بود.»

او در مورد عرضه بازی روی سوییچ گفت: «من معتقدم که بازی به احتمال زیاد بر پلتفرم سوییچ اجرا خواهد شد ولی قبل از آن دو مورد است که باید حل شود. اولین مورد گرفتن اجازه از نینتندو است. مورد بعدی این سوال است که ما به عنوان یک شرکت بازی‌سازی مایل هستیم که این بازی را بر روی سوییچ عرضه کنیم؟ در جواب باید بگویم بله، چون سوییچ نینتندو – در بین سه کنسول – برای مخاطبانی است که من به دنبالشان هستم.»

بازی The Trail

او در ادامه به دلیل این که چرا او مخاطبان این کنسول هیبریدی را دوست دارند، اشاره کرد و گفت: «آنها افرادی هستند که احتمالا برای چندین سال دست به بازی نزده‌اند – البته این افراد را دوست دارم – این آدم‌ها کسانی هستند که می‌خواهند با رایانه‌های شخصی بازی کنند ولی نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و من به دنبال این آدم‌ها هستم.»

واضح است که پیتر مولینیو طرفدار سوییچ است و می‌خواهد بازی بعدی خود را بر روی این پلتفرم عرضه کند. ولی او به زمان انتشار بازی میراث اشاره‌ای نکرد.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می‌سازد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala