نینتندو دو روز گذشته در قالب قسمت جدید برنامه‌ی همیشگی خود یعنی Nintendo Direct از بازی‌های زیادی رونمایی کرد. در حالی که تصور می‌کردیم نینتندو بخواهد نسخه‌ی قدیمی بازی «سوپر ماریو میکر» (Super Mario Maker) را به نینتندو سوییچ بیاورد، با قسمت جدید بازی روبرو شدیم. نینتندو از بازی سوپر ماریو میکر ۲ برای کنسول سوییچ رونمایی کرده است.

نینتندو گفت که بازی Super Mario Maker 2 قرار است در ماه ژوئن عرضه شود.

بازی سوپر ماریو میکر ۲ (Super Mario Maker 2) از نظر ساختار، تفاوتی با بازی قبلی ندارد و در واقع این بار هم با مجموعه‌ای از ابزارها برای ساخت مراحل ماریو طرف هستیم. با این حال، ابزارها و قابلیت‌هایی که سوپر ماریو میکر ۲ در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد، بسیار بیشتر شده‌اند.

قسمت قبلی بازی سوپر ماریو میکر روی کنسول Wii U عرضه شده بود و در ادامه‌ی جریان عرضه‌ی دوباره‌ی بازی‌های این کنسول روی سوییچ، پیش‌بینی می‌کنیم نینتندو بخواهد همان بازی اصلی را دوباره عرضه کند، ولی در حرکتی غافلگیرانه با نسخه‌ای بهتر و کامل‌تر از سوپر ماریو میکر روبرو شدیم.

تریلری برای معرفی سوپر ماریو میکر ۲ در برنامه‌ی نینتندو دایرکت نمایش داده شد و این تریلر در عین کوتاه بودن، به خوبی ابزارهای جدید و راحتی ساخت مراحل ماریو را به تصویر کشید. تعداد آیتم‌های داخل بازی بیشتر شده است، ابزارها و قابلیت‌ها چند برابر بیشتر از بازی قبلی هستند و از نظر گرافیکی هم می‌توان مثل گذشته، مراحل را در بازی‌های مختلف ماریو قرار داد.

نینتندو هم‌چنین گفت که بازی قرار است در ماه ژوئن عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تصاویر و تریلر معرفی بازی سوپر ماریو میکر ۲ را ببینید.

منبع: نینتندو

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post سوپر ماریو میکر ۲ رونمایی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala